~9~

174 8 0
                                    

HELOU egejn. Co to zase píšu. No nic hlavně se chci omluvit za nějaké chyby v textu atd. Jinak heuejsjdke užijte si kapitolu. Jinak upozornění!!
‼️bude tu násilí ‼️
——————————————

~Dream pov~
Už je to 1 den a 4 hodiny co George odnesl nějaký divný stín. S klukama máme vlastní dům pro Dream smp. Tak tu zatím jsme a stále jsem nevymyslel nějaký plán jak Gogyho zachránit. Mám o něj starost.

~George pov~
Probudil jsem se v nějaké dimenzi ale. Ale nebyla to leda jaká dimenze. TO BYL SAKRA MINECRAF, proč jsem sakra v minecraftu?! Emm a taky jsem zavřený v Minecraftovym vězení. Super, JSEM SAKRA HRANATÝ. A vše je jiný. P-p-počkat.. já mám srdíčka.. a hunger.. To snad není možný. HEJ SLYŠÍ MĚ NĚKDO?! Ticho -_-. 'Ale ahoj' what? Kdo jsi? A proč jsi mě unesl do MINECRAFTOVÉHO SVĚTA?! 'Asi logicky ne?' To že hraju minecraft nebo ho streamuju neznamená že to chci i v reálu. 'ZMLKNI' Co? 'ŘEKL JSEM ZMLKNI' říznul mě do tváře. Au.. Vůbec není vidět. Aha, proto Dream říkal pozor za tebou.. ON... HO... JAKO... JEDINÝ... VIDÍ. ' Ano nejsem vidět a ano Dream mě vidí :). Počkat co?! Ty dokážeš číst myšlenky?!.. 'Ano dokážu tak být tebou už SAKRA ZMLKNI'

~Dream pov~
Hej kluci. Máte nějaký plán? 'Když Georga odnesl pomocí portálu tak musíme taky jít pomocí portálu.' Řekl Tommy. 'No nekecej to jsem fakt nevěděl.' Řekl Ranboo. Hale snad se nebudete hádat. 'Neeeee' Řekli oba dva. Okay ale jak ten portál znovu otevřeme? Měl jsem najednou nějaký divný pocit.. Hale kluci na chvíli vás opustím. 'Ok.' Šel jsem ven na vzduch. SAKRA CO SE TO SE MNOU DĚJE! 'Ahoj Dreame:)' Co zase chceš!? 'Tvůj život'
C-c-co tím myslíš ? 'Dám ti zpátky Georga nebo jak mu říkáte jenom za tvůj život:)' Ne já ti můj život nedám! NEDÁM CHÁPEŠ TO!? 'Tak hodně štěstí :)' V-v-v ČEM!? HEJ HEEEJ!! 'Dreame jsi v pohodě? Slyšel jsem tě jak křičíš.' Eee j-jo jsem dík za optání Sapnape. AUUU!! 'C-co je?!' Cítil jsem jak kdyby mě někdo chtěl zapálit.. 'Sakra co to máš s krkem!!? Je celý rudý !! Hej, hej Dreame! Hej kluci!!' Pomalu jsem padal do bezvědomí...
——————————————
Snad se vám tato kapitola líbila<3. Co myslíte ze bude dál? Co se stane s Dreamem a Georgem? Dozvíte se v další kapitole.
~sarusee

Dreame.. jsi to ty?..Kde žijí příběhy. Začni objevovat