~15~

106 8 0
                                    

Ahojkyyyy je tu další kapitola a anooo je delší hehehe. No nic nebudu zdržovat<3
‼️ násilí a krev ‼️
~sarusee
—————————————————
~Dream pov~
Však jsou úplně zmrzlí! (Ano ukázal to i Dreamovi) Pusť je už! Chudák George.. "Awwh naše dvě hrdličky." Co ne.. já nejsem gay. Jsem hetero! Jen ho mám rád. "Jasně jsi hetero. Celou dobu jsem vás sledoval tak?" Ugh... "Huh to je jedno kde že jsme to skončili? A už vím, ne nepustím." VŠAK TAM UMRZNOU K SMRTI! "O to mi právě jde. Aby tam umrzli a zemřeli." Co mám sakra udělat!? "Už jsem ti to jednou řekl:) dát mi tvůj život." To nemůžu! "Tak budou trpět dál." Sotva to dořekl a zmizel. Já mu nemůžu dát svůj život. Co bych si pak počal bez George? Ugh no nic radši půjdu zpátky do našeho společného domu. Šel jsem říct sestřičce že už odcházím. Ona mi jen dala nějaké papíry na podepsání a já mohl dále jít.

~George pov~
H-hej... Ranboo.. "N-no?" Co budeme dělat, já nechci zemřít.. Začal jsem brečet protože mi už chyběl Dream a ostatní z Dsmp. "Nebreč Georgi(zase nevím jak to skloňovat), bude to dobrý. My se nějak odtuď dostaneme." Řekl a já jen kývnul a doufal že říká pravdu. Po chvíli jsme usnuli (byl večer) ale nespali jsme dlouho. Něco jsme slyšeli za zvuky. "Pšš.. nemluv ani se nehýbej, vypadá to na vlka." V-vlk..? On mi jen dal jeho dlaň na moji pusu abych mlčel. Ale já to nevydržel a musel jsem se pohnout a utíkat a přitom i křičet. Vlk se za mnou rozběhl a já začal panikařit. Ranboo!! Ranboo!! Pomoc! Křičel jsem na Ranbooa jak jsem chtěl ale on mě neslyšel běžel jsem zpátky k němu a on už byl připravený, měl v ruce klacek (stick v minecraftu) a rozběhl se naproti vlkovi. Já jen uhnul protože aby nezasáhl mě místo vlka. Ranboo do něho začal mlátit ale vlk se nedal a kousnul ho do ruky v které držel klacek. Ranboo! Jsi v pořádku? On se jen svalil na zem a držel si ránu. Dobře teď je čas na mě.. Tak pojď ty vlku. A začal jsem bojovat s vlkem bylo to těžké, furt se mě snažil kousnout ale nepodařilo se mu to. Tak jsem ho potom udeřil do tlapky a vlk jen zakňučel a odešel. RANBOO!!

~Ranboo pov~
"Ranboo jsi v pořádku?" Ne nejsem to nevidíš? "Promiň." V pohodě jen potřebuju zastavit krvácení. "Zkusím něco najít vydrž." Asi po chvilce se George vrátil a měl nějaký list. "Snad tohle stačí." Jo to by mělo stačit, prosím zavážeš mi to? Já si to nedokážu sám zavázat. "Jasně." Dík.

~Tubbo pov~
Kluci.. Musíme se hned vydat do té knihovny a zachránit je. "Máš pravdu." Řekli všichni.

———————————————
No zase tak moc dlouhý to není. Nevadí snad jste si užili kapitolu. Hezký večer,den nebo kdy to čtete tak ahoj <3.
~sarusee

Dreame.. jsi to ty?..Kde žijí příběhy. Začni objevovat