Dobrý den dámy a pánové, vůbec nemám tucha kdy tato FF skončí. Taky vůbec nevím proč to sem cpu🙇🏻.
~sarusee
———————————————-
~George pov~
Kdo on? Udiveně jsem se podíval na Dreama. "Myslíš zloděje nebo-?" Řekl Sapnap. (Btw s tímhle mi dala moje kámoška nápad tak toho využívám xD). "Nee!! Vy si ho nepamatujete?" Koho si máme pamatovat? "To je jedno, musel tu zanechat vzkaz." Dreame, řekneš nám už konečně co se tu děje? Vzal jsem jeho mikinu a přitáhl ho k sobě. Dívali jsme si chvíli do očí, než se odtrhnul a neřekl ani půl slova. "Někde tady musí být, sakraaa!" "Hej Dreame chill ne?" Hale, budu souhlasit se Sapnapem. Zasmáli jsme se."Ha! Mám ho!" Ukaž nám ho. "Oh, tak nic je to jen účtenka od nákupu." Wt- dobře? "Kamo, nech toho třeba to žádný vzkaz nezanechal." Řekl Sapnap. "Georgi! Pojď sem prosím tě." Zařval na mě Dream. Zvedl jsme se z gauče, položil svoji rozečtenou knihu a šel za Dreamem.
No? "Podívej." Ukázal na fotografii kde jsme spolu. Jezuuuu, jsme byli sladcí. "Haha, ale koukej jak já vypadal." Ty rozcuchané vlasy ti sluší i do dnes bro. "Tak dík no." Zírali jsme na sebe dokud se Dream nepřiblížil k mým rtům. Dream je tak vysoký, že jsem musel nadzvednout i hlavu. Políbil mě a já celý zrudnul. Chytil mě za boky a já ho jen objal. (Já to moc neumím😭 je to dost dobrý?). Si už zapomněl na ten vzkaz? Zašeptal jsem. "No vlastně máte pravdu. Možná žádný vzkaz nezanechal." Dream se odtáhl a chytil mou ruku a vedl mě přímo do obýváku. Co tady? "Film?" No dobře a co Sapnap? "Ten bude na compu když nemá ten mobil." Dobře. Uchechtl jsem si. "Co pustíme?" Nevím, něco pusť. Máš ode mě volnou ruku. "Dobře tedy." Uchechtl se a svým pohledem se na mě podíval. Já už tušil že to bude nějaký horror.
Dream si sednul a ukázal na jeho nohy. Asi po mě chtěl abych si na něho lehnul. "No pojď lehni si." Já učinil a lehnul jsem si na něj. Dreame, doufám že jsi nepustil nějaký horror. "Neee, neboooj." Usmál se na mě zase tím jeho pohledem. Já upřímně horrory moc nemusím. Mám z nich pak noční můry a... to není moc dobrý zážitek.
Jasný byl to horror.. Dreamee, ty víš že nemám rád horrory a pak budu mít noční můry. "Můžeš jít kdyžtak spát se mnou?" Ušklíbnul se na mě. No dobře já jsem tě varoval.
Chvíli jsme se dívali a já si párkrát zakrýval oči, jelikož jsem se bál. Dream mě jen hladil a uklidňoval.
~Dream pov~
Na Georgovi bylo hodně vidět, že má strach. Asi jsem to neměl pouštět. Co když se na mě bude pak zlobit? Zkusím ho nějak utěšovat. George asi v půlce filmu usnul, tak jsem se rozhodl, že vypnu film a půjdu spát. Donesl jsme George do pokoje a položil ho na postel. Lehnul jsem si vedle něho, chytil ho do náruče a usnul. George se ale probudil a chytil mi ruku. Awhh jak roztomilé. Je tak roztomilý když spí a u toho mi drží ruku.~~Ráno se oba probudíme v náruči. Ahoj Georgi. Řekl jsem mu. "Ahoj Dreame. Co bude na snídani?" Jak já to mám zrovna vědět? Něco připrav ne? "Neee, ať něco připraví Sapnap." Dobře tedy, zavolám na něho. Hejj Sapnape!! Udělej něco k snídani! "Na to ti seru!! Udělej si něco sám!" Vidíš to? Ani snídani nepřipraví. Oba jsme se začali smát. Dobře, tak já jdu udělat palačinky. George na to jen kývnul a já vstal z postele a šel udělat palačinky.
Když byly palačinky hotové, dal jsem je na stůl a zakřičel na Georga, že už je jídlo. George přišel, sednul si naproti mně a jedl svoje palačinky. "Tak co je v plánu dnes?" Nevím, ale mohli bychom konečně přijít na to, kam nám zmizely naše mobily. "To je pravda. Ale jak to chceš zjistit?" Zeptal se mě George. Hale, to ani já nevím. Začali jsme se smát, až mi z toho malém zaskočilo.
Šel jsem do pokoje se převléct, ale něco jsme zaslechl. "Pomozte mi někdo! Haló?! Prosím pomoooc!" Nevěděl jsem odkud to přichází, ani jsem nevěděl kdo řve o pomoc. Třeba to je jenom moje myls? Zase se to ozvalo. "Haló!? Je tu někdo? Prosím aspoň někdo??! Já potřebuji pomoct?!!" Huh? Poznal jsem, že to ne dívčí hlas. Haló? Slyšíte mě? Kdo je to? "Konečně! Potřebuji pomoct." To je super, ale kde jste? "To bych taky ráda věděla. Ale je tu černo, nic nevidím." Super jak vám mám pomoct když jen vím, že tam je černo? "Nevím, ale přestaň mi už vykat. Normálně mi říkej jménem. Jsem Sasha."(Jo bude se to takhle psát Ok☺️☺️🤟🏻💅) Okay, já jsem Clay, ale říkej mi klidně Dream. Jinak kdo tě tam dostal, nebo spíš uvěznil? "On to byl, ten týpek. Na kterého každou chvíli myslíš." Ty se s ním znáš taky?! "Byl to můj kluk.. Dokud mě nezradil.." Oh, to je mi líto.. "Neee, to je v pohodě. Ale teď se nějak odsud potřebuji dostat..!" Jo ale jak?!!
———————————————
Omggg je tu nová grllllll. HLASUJTE DĚKUJI🥺🥺🥺🥺 ne ty emoji mě dostávají😭😭🥺🥺🥺😭😭😭. Okay baiiii<3
~sarusee
ČTEŠ
Dreame.. jsi to ty?..
FanfictionPOZASTAVENO! Je možný že už to nikdy nedokončim Literally je to cringe af, ale jestli si chceš něco pročíst. Můžeš to zkusit😹 Dnf fanfikce <3 Dreamovi se poslední dobou něco děje a George to pomalu začíná zjišťovat. Co se s ním stane? Co bude dál...