~20~

87 9 5
                                    

Bububuuu 😇💗 prosím hlasujte blížíme se k 200 hlasů😍
~sarusee

————————————————

~Dream pov~
Co je tedy s ním... "Bohužel je na to vážně špatně. Je mi to líto." A-a co to znamená? "Často bude zapomínat, taky se můžou projevit nějaký záchvaty atd..." Neee to neee, že si děláte srandu.. Žeo? "Bohužel ne." Cítil jsem jak mi jedna slza sklouzala po tváři. A mohl bych ho aspoň vidět? "Teď ne, nemá na to dost síly. Napíšeme nebo zavoláme vám a dáme vám vědět." Dobře nashledanou.. Zklamaný jsem vyšel z nemocnice. Zavolal jsem si taxi, jelikož tu nemám auto no.

'O několik měsíců později'
(Jsem moc líná to celý napsat:Dd)

Každým dnem. Každou nocí jsem čekal na jedinou zprávu. Nic. Začal jsem mír strach, a v hlavě se mi nahnaly myšlenky o Georgovi a jeho smrti. Třeba mi ten doktor lhal? Kdo ví, zkusím tam zajet s třeba mě za nim pustí. Vzal jsem klíče od auta a nasednul do auta a jel do nemocnice. Cesta trvala přibližně půl hoďky.
Dorazil jsem do nemocnice a jako první jsem se ptal na Georga a proč mě za ním nepustili. Sestřička se na mě jen koukla a nic neřekla. To mi tu fakt nikdo neřekne co je s Georgem!? "Zavolám vám doktora toho Georga." No super. Čekal jsem tam asi 5 minut než doktor ✨IkOnA✨(ne neptejte se mě proč) "Ano co potřebujete?" To si děláte srandu?! Já tu čekám několik měsíců na vaši debilní zprávu, která mi ani nepřišla a vy mi na to řeknete 'CO POTŘEBUJETE!!!??' "Dobře pane ~~~~~ (nevím příjemní aahaha) uklidněte se." Jasný v pohodě jen mě už sakra pusťte za Georgem, nebo mi aspoň řeknete co s nim je! "Dobře, dobře takže...." Celou dobu mi tam vyprávěl co s ním je. Já měl jen skleněné oči. T-to fakt?... "Ano je mi to líto." A kdy se může probudit?.. "To nevíme. Ale můžete za nim už jít." Jen jsem přikývl a rozběhl se. Doktor ✨IkOnA✨ na mě ještě zakřičel že je v pokoji 69 (uuuu😇😇🥺😍👀). Otevřel jsem dveře, no spíš jsem je vyrazil ale pšš. Uviděl jsem George jak tam jen tak bez mocně leží. A-ahoj Gogy... Možná mě neslyšíš ale neva. Jen jsem ti chtěl říct že. Že ani nevíš jak jsi mi chyběl..

O pár minut později

Když jsem si tam tak povídal 'sám se sebou', přišel doktor ✨IkOnA✨ a řekl že už musím jít. Já jen přikývl a šel domů. No, spíš jel domů. Jenomže.. Když jsem tak jel domů, jsem slyšel zase hlas. "Myslíš si že to vše skončilo? Že jsi prostě sem nakráčel, zachránil ty tvoje 'kamarády' a bum. Konec. Ne, ještě něco chystám;)." Rychle jsem přidal na plyn, abych to mohl říct ostatním. Nezajímalo mě že jsem nejel podle předpisů. Hlavně ať mi nějak neublíží mým kamarádům..

Meanwhile Sapnap

Jaaaaj. Tohle mi sekne. Najednou vidím jak Dream vtrhne do mého pokoje. "Ehm.. Ne, nebudu komentovat." Sorry nevěděl jsem že přijdeš. "No nic, takže dostal jsem 'zprávu' že to vše ještě neskončilo." Neskončilo co? "Kurva! Chápeš to?!" Ne. "Prostě se mi 'ozval' zase bbh!" Stále to nechápu. "AGGHAHH!!" Odešel a za sebou prásknul dveřmi. Co mu je? No nic vrátím se k mé ✨FeŠn ŠoU✨. Mezitím jsem napsal Karlovi jestli by mi nemohl ohodnotit moje ✨FiTy✨odepsal mi hned jej. Poslal jsem mu fotky a on jen poslal '😂😭'. Já se ho ptal proč se mi "směje" a on že v tom vypadám směšně nebo tak nějak prý. Hahaha hooodně vtipné. Zavolal jsem mu a řekl ať za mnou přijde a zkusí si to sám. On jen zamumlal něco a já se začal smát.

O měsíc později

~Dream pov~
Už je to měsíc co jsem se dozvěděl že George je v kómatu. Skoro každý den za nim chodím a zkoušel s nim mluvit. Někdy když jsem mu držel ruku, mi ji chytil taky. Takže jsem věděl že mě slyší. Dnes se to stalo zase. Georgi? Slyšíš mě? On mi na to kývl. Moje oči se rozzářily. Rychle jsem vstal a šel pro doktora ✨IkOnU✨. On rychle přiběhl a zeptal se na to samé. George kývl, ale měl zavřeny oči. "To je moc dobré. Už nás slyší. Měl by se brzo probrat." Já měl jen skleněné oči, ale ne ze smutku ale právě že z radosti.. Zakřiklo se to...... Sotva jsem odcházel a jeho přístroj na který je připojený začal bláznivě pípat. Já se lekl a moje srdce začalo totálně bušet. Georgi!! Slyšíš mě!? Nic. Ty vole... Pak mi došlo proč se to děje. Přiběhl sem i doktor a zeptal se mi co se děje. Já si jen rychle k němu sedl a chytil mu ruku. Pevně jsem ji sevřel a začal Georgovi něco povídat. Asi po 5 minutách se to uklidnilo. Já jsem se uklidnil protože jsem malém měl ✨HeArT AtTaCk✨. Najednou jsem slyšel zase v mé hlavě hlas bbh. "Příště ho nechám zabít. Nemohl jsem poslouchat ty tvoje kecy." On mě pak celého vyčerpal a jako vždy jsem se svalil na zem. Poslední co jsem viděl je doktora ✨IkOnU✨ a pak jsem zavřel oči....

—————————————————
Omg omg já umím dělat i delší kapitoly 🤭
~sarusee

Dreame.. jsi to ty?..Kde žijí příběhy. Začni objevovat