גלואו פסע אל תוך הסטודיו, בוחן את רפאל שהביט בו לפני שנכנס אל החדר המיועד לו שם חיכו לו כבר ריילי וקייט. הוא הביט בשתיים שעומדות קרוב אחת לשנייה, מדברות, לא מפספס את המבט של ריילי ואת הניסיון לגעת בקייט וזה העלה לו חיוך על פניו. "התגעגעתי אליכן!" אמר בשמחה, גורם לשתיים להתרחק וזה גרם לו לנשוך את שפתיו. גופו נשען על השולחן בעודו לא מנתק את המבט מהשתיים. "תענו לי בכנות, אתן יוצאות?" שאל.
"א-אה…" גמגמה ריילי לפני שהסתובבה אל הקולבים שעליהם תלויים בבגדים לקמפיין החדש. "אמ… - אנחנו לא זוג, אנחנו פשוט חברות טובות," קטעה קייט את ריילי וגלואו לא יכול היה לפספס את הבעת הפנים העצובה של אחת הבנות שליוו אותו הכי הרבה.
"טוב… חבל, אתן מתאימות." רק מהפרצופים הצליח לנתח את הסיטואציה, הוא שם לב שכמה שריילי אוהבת את קייט, זה היה כמעט שקוף. ואצל קייט שם לב לכך שהייתה בה את הרתיעה למרות שגם בעיניה אפשר היה לראות את ה-"לבבות" אך כנראה שהטראומה של הזוגיות שלה חקוקה במוחה ותישאר שם לנצח.
"גלואו… בקשר לכריסטינה…" גלואו הביט בריילי ששלפה מהקולבים בגדים. "אני מצטערת על מה שהיא עשתה לך. ניסינו להשיג אותך אתמול כדי לבדוק מה קורה אבל הטלפון היה כבוי."
"לא כבוי, מצב טיסה," אמר גלואו לפני שתפס בבגדים הצבעוניים. "באמת לקחו אותי לדגמן את זה?" שאל שעה שהביט על הבגדים בחיוך. על החולצה יש את דגל הגאווה.
"כן, אתה הולך לדגמן עם דוגמן מתחיל בשם דניאל, הוא טרנס. המעצב החליט להוציא אופנת חורף סגנון הגאווה והוא רצה שאנשים שבאמת קשורים פיזית ונפשית לקהילה יקחו חלק בדוגמנות כדי להציב רף גבוה ולתת נקודת מבט שונה לדוגמנים. אז אתה ביסקסואל ודניאל טרנס, זה יפה," הסבירה קייט בעודה עוזרת לו לסדר את החולצה שהספיק ללבוש.
"ורפאל לא אמר על זה כלום? מפתיע, בוא בדרך כלל שונא את זה שאני שייך לקהילה," הסביר בזמן שחלץ את נעליו ופשט את מכנסיו רק כדי להיכנס לג'ינס הבהיר שבשוליו היו פסים דקים בצבעי דגל הגאווה.
"אתה לא יודע מה קרה? לא שאלת אתמול?" שאלה ריילי בדאגה, אמנם היא ידעה שגלואו יקח את הסיטואציה קשה והיא פחדה על התסמונת שלו אך הבחור הצעיר לא דיבר עם הוריו? היא בחנה את הראש הנד מצד לצד. "ההורים שלך הלכו אתמול לתחנת המשטרה ונתנו להם את תוצאות דגימות הדם שלך ובהן ניתן לראות שהיית תחת השפעת סם אונס. המשטרה הוציאה נגד כריסטינה צו ובזמן הזה בדקו גם את סרטוני מצלמות האבטחה שהיום כבר מפורסמות בכל רשת חברתית. כריסטינה תעלה למשפט על מה שעשתה אבל מי שחשף את האמת הם ההורים שלך, תגיד להם תודה על זה."
"ה-הו וואו… אז בגלל זה רפאל כנוע כל-כך… אמא ואבא שלי הפעילו עליו לחץ… טוב, זה מסביר הכל. אבא שלי כל-כך כעס אתמול, בחיי שאפילו אני פחדתי. הוא ממש מפחיד כשהוא כועס." גלואו התיישב על הכיסא לפני שהרים את הנעל הימנית, בוחן את הדגל שהופיע ככתמים של צבעים.
YOU ARE READING
The glowing dream of the demon
Romanceעל פני כדור הארץ קיימים מאות אלפי אם לא מיליוני זנים של חיות, חיות שאנו מכירים וחיות שאנו משערים שקיימות. לכל חיה נפש והיא יכולה להרגיש כאב גם אם בני האדם יגידו אחרת. כאשר אנשים הבינו זאת הם החליטו להקים גם למחוסרי היכולת לדבר בית חולים, ובבית החולי...