chapter 11

285 29 113
                                    

חג שמח לכולם💜💙

.......

השבוע האחרון עבר כהרף עין כאשר ברובו גלואו חשב על מתנה לנער שחוגג היום את יום הולדתו. בשבוע הזה פקד אינספור חנויות רק כדי בסופו של דבר להתאכזב ולצאת בידיים ריקות. ואתמול בערב, לאחר חיפושים רבים, הצליח זהוב העיניים למצוא מתנה שידע שתתאים.

הוא בחר דובי גדול בעל פרווה צבעונית ובין ידיו נמצא לב גדול עליו אפשר להדפיס תמונה או הקדשה. התמונה שבחר היא לא אחרת מאותה תמונה מפורסמת שגררה תגובות רבות, אותה תמונה עם דגלים השייכים לקהילה. את הדובי עטפו לו בצלופן גדול יחד עם ורדים בגווני ורוד ובנוסף הכניס כרטיס ברכה שכתב במשך הלילה יחד עם עוד כמה וכמה תמונות שלהם.

ועכשיו, כשהבוקר כבר עלה והשמש פקדה את השמיים, הביט גלואו מהמיטה במתנה שנחה על שולחן העבודה המסודר. חיוך עלה על פניו, הוא מקווה שחברו הטוב יאהב את אשר קנה והכין.

עיניו התקבעו על הנייד הארוז באריזת החברה, הוא ייתן לו אותו היום גם כן. עיניו עברו לשעון שעל השידה, מגלה שהשעה כבר עשר ועשרה ולכן רק מתח את ידיו מעלה לפני שכיווץ בכאב מאותו התקף פתאומי, התסמונת הזכירה לו שהיא קיימת, אבל היא לא עמדה בדרכו, הוא חייב לקום ליום חדש, ליום הולדתו של אנדי. הוא צריך להגיע לעבודת השירות שלו, הוא רוצה לראות גם היום את העיניים המאוהבות של קיליאן אחרי חברו, הוא רוצה לזכור שיש גם טהור בעולם.

במחשבה זו התרומם על רגליו, מגרד קלות את אפו בעודו צועד אל חדר הרחצה, לא שוכח לשלוח עוד מבט לדובי שרק מחכה להגיע לבעליו לפני שנעלם אל החדר הקרמי כדי להתחיל את היום, רענן יותר מתמיד.

לאחר צחצוח השיניים החליט שמקלחת תעזור לכאביו ולכן צעד אל המקלחון שבצידו השני של החדר תוך שהוא פושט מגופו את אותה פיג'מה שהורכבה כרגיל מחולצה שגדולה עליו בכמה מידות ומזוג תחתונים.

עיניו נעצמו תחת הזרם החם בעוד במוחו פתאום עולים חוויות בית ספר. אולי זה בגלל שאנדי סיים את לימודיו, אולי בגלל שבחנות אתמול מכרו מוצרים לבית ספר ואולי חלם על משהו שאינו זכר, עוד חלום מלבד החלום הרגיל. הוא נזכר שכולם רצו להיות חבריו אך גם ידע שהם רצו אותו בגלל שהוא התפרסם ולא מעבר, לכן מעולם לא היו לו חברים קרובים אלא רק מעריצים או "מלקקים" כמו שאמו הייתה קוראת להם.

הוא נזכר באקסית שלו שהלכה עם גבר אחר כי הוא היה עסוק בעבודה, הוא זכר שראה אותם מתמזמזים בחדר השרת וזה לא הזיז לו, הוא לא אהב אותה, זה פשוט הגיל, הלחץ החברתי. הוא כן נפגע כי היא לפחות הייתה יכולה לספר ולהודיע, הוא לא אהב שקרנים פעם וגם לא היום. הוא נזכר בבחור איתו בגדה איתו, הוא היה יפה; עיניו החומות היו בגוון שוקולדי ושיערו גם כן, היו לו זיפים של גיל ההתבגרות וקול גרוני עמוק וצרוד, גופו היה שרירי ומפוסל ועל גופו נחו כמה קעקועים. שם הוא הבין שהוא רוצה את הגבר ולא אותה וכך גילה שהוא ביסקסואל.

The glowing dream of the demonWhere stories live. Discover now