"גלואו! התגעגענו אליך!" קראה ריילי בשמחה בעוד קייט טפחה על הכיסא כדי שישב מול המראה. "ספר, איך היה בברזיל? היו שם חתיכים? חתיכות?" שאלה שעה שהכינה את מברשות האיפור לעומת קייט שהכינה את מברשת השיער. הוא נזכר בדיימון ובמגע שלו, המגע שלא גרם לו להירתע, המגע של האדם שהוא אוהב. עכשיו הוא לא צריך להסתכל על אחרים, לקנא, יש לו בן זוג, יש לו את דיימון."הולי שיט! גלואו! הפס בשיער כל-כך מושלם!" קייט ישירות נגעה באדום הבוהק שבלט בשחור. "צריך להלביש אותך בבגדים שחורים ונעליים אדומות, זה יהיה מדהים!" היא הניחה את המסרק על השולחן. "ריילי, תוכלי לבדוק עם הבמאי מה הוא צריך לעשות? אעצב לו את השיער לפי הנושא." ריילי הנהנה, יודעת לאן קייט חותרת ולכן עזבה את החדר במהירות.
גלואו הביט בחיוכה של קייט, נזכר בצילומים הקודמים בעודו נושך את שפתו, הוא צריך לשאול אותה על ריילי. "היי קייט, את דלוקה על ריילי? נראה שריילי ממש בעניין שלך אבל כשאתן מתחילות להתקרב, את מתרחקת ונרתעת." עיניו ירדו לרצפת הפרקט הבהירה לפני שנשם עמוק והרים את עיניו לעיניה הפעורות של קייט. "זה קשור לג'ונס, נכון?"
"כן." ענתה לבסוף שעה שהרימה את עיניה כדי לייבש את הדמעות. "היא מוצאת חן בעיני כבר זמן מה אבל הטראומה תהיה בי לנצח, גם אם אני מודעת לכך שזאת ריילי והיא לעולם לא תפגע בי. אמנם ג'ונס בכלא אבל זה לא אומר שהמצב השתפר נפשית. אני נזכרת לפעמים במכות ובמילים." גלואו הניח את ידו על ידה הרועדת, נותן לה לפרוק. "היה לי טוב איתו בהתחלה אבל הוא הפך אובססיבי, הוא נעל אותי בבית כדי שלא אתקשר עם העולם. זה פשוט שרט אותי…"
"את יודעת?" גלואו החליט לחשוף, לתת לה קצת כוח לצעוד לעבר מערכת יחסים בריאה שהיא יכולה לבנות. "בפיברומאלגיה יש פחד, אני מפחד ממגע, מפחד שיכאב לי, אבל הפחד הכי גדול שלי הוא אכזבה, אכזבה מובילה לדיכאון וזה מסוכן לי כמו שאת יודעת. רציתי כל-כך להיות נאהב אבל פחדתי שזה יהיה מזויף, שירצו אותי בגלל הגוף, הכסף, השם. רציתי אהבה ולא רציתי באותו הזמן אבל הכרתי מישהו שגרם לי ליפול לרשת שלו, מישהו שאני יכול לראות את עצמי איתו. הוא עבר יותר "חרא" ממני, שנינו באים מכאב ומוכנים לתת זה לזה את האפשרות להתנחם ולהיות נאהבים. הנקודה שלי היא שלפעמים שווה לתת לעצמך את הצ'אנס לאהוב. תני לך ולריילי צ'אנס, זה יצליח, כמו שלי זה הצליח."
"יש לך בן זוג?" שאלה קייט בהתרגשות, יודעת שאם גלואו הצליח אז גם היא יכולה. היא צפתה בגלואו שהנהן בחייך מאושר, דמעותיה הסתירו את שדה הראייה, היא שמחה בשבילו. "אני אתן לזה צ'אנס, אני מבטיחה."
"קייט? הכל בסדר? למה את בוכה?" שאלה ריילי כשנכנסה לחדר לפני שרצה אליה על מנת לחבק בעוד קייט ניגבה את דמעותיה. לאחר כל הזמן הזה גלואו התגבר על הפחד שלו, על הפחד ממגע, על הפחד מאכזבה, על הפחד מקרבה.
YOU ARE READING
The glowing dream of the demon
Romanceעל פני כדור הארץ קיימים מאות אלפי אם לא מיליוני זנים של חיות, חיות שאנו מכירים וחיות שאנו משערים שקיימות. לכל חיה נפש והיא יכולה להרגיש כאב גם אם בני האדם יגידו אחרת. כאשר אנשים הבינו זאת הם החליטו להקים גם למחוסרי היכולת לדבר בית חולים, ובבית החולי...