5;

301 48 8
                                    

21.10.21

Sevgili Günlük,

Doktor Bang bugün şafak operasyonu yapar gibi evime geldi. Sabahın köründe kapım çalınca biraz endişelensem de kapının önünde onu görünce mutlu oldum.

Neden mutlu olduğum hakkında hiçbir fikrim yok ama sanırım tek olmak artık sandığım kadar kolay değil.

Doktor Bang bana hikayemdeki diğer kişinin kendi kendine bana geleceğini söylemişti. Ya o kişi, sana anlatmam gereken kişi, doktor Bang ise?

Büyük saçmalık değil mi? Bence de.

Bana günlüğümü ona okutmam gerektiğini söyledi ama bunun özel hayat ihlali olduğunu söylerek reddettim.

Gülümsedi ve bana gerçekten yazıp yazmadığımı sordu, sadece defteri uzaktan ona gösterip yazdığımı söyledim.

İlerleme kaydettiğimi söyledi özellikle ona karşı daha az mesafeliymişim bu benim için iyi bir şeymiş.

Hâlâ inandırıcı değil ama onu dinlemekle yetindim.

Doktor Bang gitmeden önce Changbin ile yüz yüze gelmemi istediğini söyledi. Bunu yapamayacağımı üzerine basa basa söylesem de pek oralı olmadı.

1 hafa sürem olduğunu ve kendimi hazırlamam gerektiğini 1 hafta sonunda Changbin'i evime göndereceğini söyledi.

Adam kaçık! Hemen nasıl bir şeylere ayak uydurmamı bekler ki?

Yani günlük anlayacağın bugün iğrenç bir gündü. Changbin'e yazdım doktor Bang'in ona bundan bahsedip bahsetmediğini sordum. Haberi olduğunu ve doktor Bang ne derse onu yapacağını söyledi.

Etrafımda anlayışlı tek bir insan bile yok, evet tamam etrafımda insan yok. Ne yani sen de benimle dalga mı geçiyorsun?

Bir daha sana yazmayacağım sen bile beni olduğum gibi kabul etmiyorsun. Hem sen cansızsın, sen bile kabul etmezken canlı bir varklık niye beni kabul etsin ki?!

Sanırım deliriyorum şu an seninle kavga ettiğime inanmıyorum çok komik. Ne kadar kabul etmek istemesem de doktor Bang haklı birine ihtiyacım var.

Kendimi 1 haftaya hazırlayacağım çünkü işler daha da kötüleşirse üstesinden gelemem öyle değil mi?

Bugünün şarkısı "motley crew" güzel bir şarkı seninde seveceğine inanıyorum sonunda gelip ben de sana "bitch i'm a star!" diyeceğim.

Neyse günlük bugün yoğun bir gündü satırlarım yine bitmek üzere gidiyorum beni özle, ben seni özlemeyeceğim. :))))))))

silent cry; hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin