25.10.21
Sevgili Günlük,
Bugün kendimi daha iyi hissediyorum, sanırım çabuk atlattım bu sefer. Onun dışında bankamın ve şirketin attığı mesajlar sayesinde doğum günüm olduğunu hatırladım.
4 yıldır doğum günümü asla kaçırmayan tek varlıklar diyebilirim. Hem onlar olmasa ben bile unuturum ama mesajların otomatik olduğunu bilmek sevinmemi engelliyor.
Bugünün şarkısı "deja vu" aşırı iyi şarkı kesinlikle tavsiye ederim. Hassiktir! Kapım çalıyor. Hemen geri döneceğim bekle...
🆓🆓🆓🆓
Genç adam masayı sessizce geriye itip yerinden kalktı. Kat görevlisi olmadığına emindi çünkü evi satın aldığında önceki ev sahibi ile bu konuyu konuşmuştu.
Yavaş adımlarla kapıya ulaştı. Kapının üzerindeki küçük deliğe, bir gözünü kapatıarak, açık olan gözünü yaklaştırdı.
Elinde birkaç poşetle bekleyen doktor Bang'i beklemediği kesindi bu yüzdendir ki ağzının açılmasına engel olmadı.
Zil tekrar çaldığında düşüncelerini bir kenara bırakıp kapıyı açtı.
"Biraz daha açmasaydın gidecektim."
"Geleceğinizi haber verseydiniz bekletmezdim. Sahi burada ne işiniz var?"
"Gitmemi mi istiyorsun?"
Doktor Bang bunu gülerek sormuştu ama Minho ciddiye almış olacaktı ki hemen kendini savunmaya geçti.
"Hayır, hayır kesinlikle amacım bu değil. Sadece ne için geldiğinizi merak ettim."
Doktor gencin bu haline sırıtırken Minho'nun kaşları çatılmıştı.
"Benimle alay mı ediyorsunuz?"
"Minho 1900'lü yıllardan kalmış gibi konuşuyorsun."
"Teessüf ederim, ne münasebet."
Bu cevap doktoru daha çok güldürmüştü. Minho göz devirip sorarcasına doktoruna bakmaya devam etti.
"Doğum günün kutlu olsun!"
Minho doktor Bang'e 'ciddi misin?' bakışı atarken, doktor, Minho'nun ne ara çıkardığını ve mumlarını yaktığını bilmediği pastayı tutmakla meşguldü.
🆓🆓🆓🆓
Geri geldim, inanmazsın ama gelen kişi doktor Bang'miş. Niye gelmiş diye sorduğunu duyar gibiyim, çünkü ben de bunu ona üst üste çok sordum.
Doğum günümü kutlamak için gelmiş! İnanmayacaksın ama bana pasta bile almış. Garip duygular içerisindeyim.
Mutluyum, yani sanırım hissettiğim şey bu. Daha önce buna benzer bir duyguyu 4. sınıftayken arkadaşımın babasının ona ve bana dondurma aldığında hissetmiştim.
Sanırım tekrar böyle şeyler hissettiğim için doktor Bang'e minnet duymalıyı.
Yarın ya da başka bir zaman bu günlüğü okuma fırsatın olursa teşekkür etmek istiyorum. Çünkü biliyorum bunu yüz yüze asla yapamayacağım.
Bugünü asla unutmayacağım, güzel bir gün geçirdim. Ne dilediğimi mi soruyorsun ahahahah bunu asla sana söylemeyeceğim.
Tamam küçük bir ip ucu vereyim; asla olmasını istemediğim ve aynı zamanda o duyguyu merak ettiğim için olsun istediğim bir şey diledim.
Bul bakalım... uyuyacağım şimdi, sen de düşün dur. Yarına kadar beni özle çünkü ben de seni özleyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
silent cry; hyunho
Random4 yıl boyunca evden çıkmayan Lee Know, hiç görmediği arkadaşı Changbin sayesinde doktor Bang Chan ile tanışır. Doktor Bang'in isteği üzerine günlük yazmaya başlayan Lee Know günlüğe yazmak için konu ararken kendini hiç tanımadığı birini günlüğüne an...