V tichosti sme vyšli hore na kopec. Chcela som si sadnúť a jediná možnosť bola mokrá zem. Na oblehe sa zase objavili sivé mraky. ,,Vrátime sa tam?" opýtala som sa ho, keď si ku mne prisadol. ,,Ak budeš chcieť." Nebudem. Nechcela som sa na tú svadbu vrátiť.Na nos mi spadla kvapka. Zase sa rozpršávalo. Kvapky začínali padať hustejšie a hustejšie. ,,Skurvené počasie," zahundral nezrozumiteľne...Chcel sa ísť kúpať. Určite chcel, ale počasie mu to prekazilo. Postavil sa z mokrej trávy a podal mi ruku. Dážď stále silnel a moje vlasy boli opäť mokré.
~
Nick otvoril auto a ja som doňho bleskovo nastúpila. Oblečenie sme mali kvôli dažďu premočené. Do auta sme doslovne behali. Nick nastúpil hneď za mnou na miesto vodiča, no nenaštartoval. Usmievala som sa. Naozaj som sa po štyroch rokoch úprimne usmievala. Vybuchla som do smiechu. Nemala som na to dôvod. Len som sa mala chuť smiať. Nick sa na mňa nechápavo pozrel, ale široko sa usmieval. Započula som, že aj on sa začal nesmelo smiať. Mal ten najkrajší smiech aký som kedy počula. Už som aj zabudla na zvuk jeho smiechu. Už som sa necítila zmätene. Prevládal vo mne úplne iný pocit...Už som zabudla aké to je cítiť..sa šťastne. Snažila som sa nájsť niekoho, ale nikto nebol taký ako on.
Dosmiali sme sa, ale úsmevy z tvári nám nezmizli. Jediný zvuk v aute bol klopkajúci dážď a naše dychy. Nick sa mi zapozeral na pery. Vedela som na čo myslí. Natiahla som sa za ním a priložila ich na tie jeho. Len som ich priložila a chcela vedieť, čo bude robiť. On neváhal a začal ma bozkávať. Moje srdce skákalo pri dotyku našich pier.
Už som nerozmýšľala nad tým či by sme mali alebo nemali. Proste som ho chcela a potom ako sme začali na wckách som ho chcela ešte viac. Silno si ma pritiahol, aby som bola k nemu čo najbližšie. Sadla som si naňho obkročmo. Volant mi nepríjemne udieral do chrbta, ale nezáležalo mi na tom. Prsty mi zaboril do rozpustených vlasov a ďalej sa mi hral s perami.
Odtiahol sa. Prečo sa odo mňa odtiahol? Usmial sa na mňa, tak krásne a bezstarostne sa na mňa usmial. Očami hltal každú časť môjho tela. Jednou rukou mi rozopínal zips na šatách a druhú mal zaborenú v mojich vlasoch.
YOU ARE READING
Všetky pekné klamstvá II.
Romance,,Miluješ ma ešte?" spýtal sa ma ako keby sa tú otázku chcel opýtať veľmi dlho. ,,Myslím si, že keď niekoho skutočne miluješ tak ho nikdy neprestaneš milovať," cítila som ako sa mi do očí hrnú slzy. ,,Ale ublížil si mi," pokračovala som. Príbeh...