Napchávala som sa palacinkami a Nick ten sa na mňa len zvláštne pozeral. Nejedol.
,,Kúpme si motorku," navrhla som.
Chcela som s ním zase jazdiť a cítiť sa tak...živo a šťastne. ,,Ty chceš motorku," povedal neveriacky. S plnými ústami som prikývla. Polkla som: ,,Našu motorku," spresnila som. Nechcela som, aby bola len moja alebo len jeho.Naklonila som sa. ,,Neboj môžeš to povedať na mňa, keď sa bojíš rodičov," šepkala som. Nick sa ani neusmial.
,,Volal si už s Larou?" spýtala som sa.
,,Nie," mračil sa. Bude celý deň takýto?
,,Nemalo by ťa to trápiť. Určite existuje na to liečba. Vyriešime to časom a.."
,,Mňa to netrápi!" skríkol. ,,Netrápi ma to," zopakoval už tichšie. Nemala náladu mu protirečiť. Áno jasné, že ma to mrzelo, ale bola som rozhodnutá to skrývať a zlepšiť náladu Nickolasovi.Bola som už zúfalá. Nedokázala som mj nijak zlepšiť náladu. Dobre som vedela ako ho to zožiera. ,,Pôjdeme ku mne," vyhlásil Nick. Ani som nepolkla posledný kúsok čokoládovej palacinky a Nick už vstal a dlhými rokmi sa chystal na odchod.
Dobehla som ho a nastúpila do jeho auta.
,,Neviem ako by som ti pomohla," prerušila som ticho. Nick to mal ťažšie v živote než ktokoľvek iný. Nepovedal mi všetko zo svojho detstva a je mi jasné, že niektoré jeho tajomstvá zostanú len jeho tajomstvami, ale nezaslúžil si to.,,Stačí, keď ťa budem môcť pretiahnuť," povedal a pozeral sa na cestu.
,,Skôr by som mala ja teba," nevedela som či sa mi to len zdalo, ale jemne sa usmial.
,,Môžeme zavolať aj Iana," povedala som zo srandy bez rozmýšľania. Ani som si nepremýšľala či ho tým vyprovokujem.
,,Aj Laru. Divila by si sa aký veľký záujem o mňa mala," konečne sa mu zmenila nálada. ,,Určite aj ty o ňu, keď si s ňou spal."
,,Myslel som na teba," povedal rýchlo a ja som sa spokojne usmievala. ,,A navyše jej orgazmus mi kazil predstavy. Neznel ako tvoj, ale povedzme, že drogy tomu trochu napomohli." Nedivila by som sa keby je to naozaj pravda. Nick bol schopný všeličoho.
YOU ARE READING
Všetky pekné klamstvá II.
Romance,,Miluješ ma ešte?" spýtal sa ma ako keby sa tú otázku chcel opýtať veľmi dlho. ,,Myslím si, že keď niekoho skutočne miluješ tak ho nikdy neprestaneš milovať," cítila som ako sa mi do očí hrnú slzy. ,,Ale ublížil si mi," pokračovala som. Príbeh...