•19•

3.7K 129 3
                                    

,,Objednaj si niečo na jedenie a pozri si nejaký film. Ráno to bude všetko lepšie. Uvidíš," uverila som jej. Tiana mala pravdu jedlo a spánok mi pomôžu.
,,A-a vieš čo mi ešte povedal? Že bol v Berlíne," snažila som sa dýchať. Už som sa ako tak upokojila..
,,Pozri. Ja si myslím, že na svete existuje niekto lepší pre teba," pokračovala Tia.
,,Ale on to nerobí naschvál," obraňovala som ho. Naozaj mi neubližoval naschvál.
,,Takže mi chceš povedať, že nabúchal niekoho omylom?"
,,Áno. Určite to nechcel a povedal mi, že si nie je istý či je jeho."

Moja sestra si len nad mojimi slovami vzdychla. ,,Spala si s ním?" opýtala sa ma vyčerpane. Volala som s ňou už asi tri hodiny a tento detail som jej nepovedala. Aby som jej nemusela tak skoro odpovedať, tak som si do úst vopchala lyžičku zmrzliny, ktorú som tam mala ešte z minulého leta.

,,Nie. Preboha!" domyslela si Tia, aj keď som jej neodpovedala.
,,Musím ísť uložiť Liama. Dobrú noc a premysli si to," povedala už jemnejším hlasom. Nestihla som sa jej ani odzdraviť a ona mi už zložila.

Nepamätala som si kedy som zaspala. Zobudila som sa skrčená na gauči a na zemi bola roztopená zmrzlina. Natiahla som sa pre svoj mobil, ktorý ležal na stole. Bolo pol siedmej a ja som už vôbec nemala náladu spať. Na displeji sa mi ukazovalo niekoľko správ. Otvorila som ich a začala zaradom čítať.

On: Ja ti to vysvetlím

On: Chápem, že potrebuješ čas, ale nemusí byť môj.

On: Napíš niečo

On: Musel som ti to povedať čo najskôr

On: Nemohol som ti klamať.
On: Znovu.

On: Prosím príď dnes.

Prebehla som správy zo včera od Nickolasa. Naposledy som mu písala pred dvomi rokmi. Slohovku na jeho narodeniny. Prečítal si ju. No nič neodpísal. Chcem počuť jeho verziu. Ako k tomu dieťaťu vôbec prišiel? Prečo nie je s tou ženou?

Ja: Príď pre mňa o piatej.

Odoslala som. On má dieťa. Tia mi včera povedala peknú blbosť. Teraz sa mi nič nezdalo lepšie práve naopak. Zaujímala ma jeho verzia. Nevedela som či by som bola schopná s ním byť aj keď má dieťa. Nebola som pripravená byť nevlastná mama. Chcela som mať Nickolasa len pre seba.

Čo ak som ja tá prekážka? Čo ak tá žena, ktorej to dieťa urobil chce mať s ním normálnu rodinu a ja som jediná prekážka?

Všetky pekné klamstvá II.Where stories live. Discover now