•18•

3.8K 137 30
                                    


Jeho pery boli tak dokonalé, že to až bolelo Snažila som sa nájsť na ňom nejakú chybu, konkrétne na jeho perách. Neodolala som a pritisla svoje pery na tie jeho.
,,Tak zajtra," povedala som mu do úst. Nereagoval na moje slová a hral sa s mojou spodnou perou. Možno by som sa aj odtiahla ak by sa Nick do toho tak nevžil a nesústredil. Spravila som krok dozadu a Nick dopredu, aby som mu neušla. Chrbátom som narazila do steny.

Vo chvíli, keď som myslela, že zájdeme ďalej než k bozkom sa Nickolas odo mňa pomaly odtiahol.
,,Musím ti niečo povedať," prehltol.
,,To počká," naklonila som sa a chcela ho znovu pobozkať.
,,Mám dieťa," vyšlo z neho, keď som bola pár centimetrov od jeho pier.
,,A-si ja neviem," koktal. Prosím však si robí zo mňa srandu. Všetko sa okolo mňa spomalilo a nedokázalo som vnímať okolie. Počula som len tlkot svojho srdca. Chcela som od neho odstúpiť, utiecť, ale hneď za mnou bola stena a moje ústa neboli schopné rozprávať.
,,Nechcel som ti klamať. Ja ani neviem či je môj. Prosím povedz niečo," pozerala som sa dole na podlahu a očami behala po drevenej dlážke.

Nechcela som sa naňho pozrieť. Naozaj keď je na pár sekúnd niečo konečne dobré on to pokazí? Ako si to predstavoval? Odkedy to vie? A-a ako je staré to dieťa? Mne tvrdil, že deti nechce a teraz mi povie, že za tie štyri roky bezo mňa si jedno urobil? ,,Prosím choď preč," nechcela som sa naňho pozrieť. Oprela som sa o stenu za mnou. Nick niečo rozprával, ale jeho hlas bol taký vzdialený a nerozumela som mu.

Konečne som zdvihla pohľad zo zeme, ale on už oproti mne nestál. Odišiel preč. Znovu som začala dýchať. Vyčerpane som sa zvalila do malého gauča a rozplakala som sa. V túto chvíľu som bola šťastná, že bývam sama. Mohla som sa aj utopiť v sebaľútosti a kričať do vankúša a nikto ma nepočul.

Dlho sa v mojom živote nič nedialo a teraz bolo toho na mňa priveľa. Potrebovala som sa porozprávať, ale najprv som všetky pocity chcela zo seba dostať von.

Všetky pekné klamstvá II.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant