V aute nebolo veľa miesta. Začala som rozopínať gombíky na jeho čiernej košeli, ale nešlo mi to tak rýchlo ako som chcela. Mala som chuť tú košelu z neho strhnúť.
Túžila som vidieť jeho tetovania. Hlavne to, ktoré si dal vytetovať kvôli mne. Moju medúzu. Konečne som mala všetky gombíky odopnuté a mohla som mu košelu úplne vyzliecť. Pomohol mi pri jej úplnom vyzliekaní. Košelu zahodil na zadné sedadlá auta.Nesmelo som sa dotkla jeho teplej hrude. Kresby na jeho tele boli stále čierne vôbec nevybledli, tak ako som si myslela. Nechal ma, aby som si ich poobzerala. Prstom som jemne prechádzala po mole, ktorú mal v strede hrudníka. Šaty som mala stále na sebe len ramienka mi spadli z pliec a zadný zips bol úplne rozopnutý. Nick chytil jedno ramienko a pomaly ho posúval dole potom chytil aj druhé ramienko a vyzliekol mi ich.
Ostro červené šaty som si zošúchla čo najnižšie a nadvihla zadok, aby som sa ich mohla definitívne zbaviť. Šaty som zahodila na vedľajšie sedadlo a cítila ako ma Nickolas pozoruje, teda moje telo.
Opäť som sa priblížila k jeho ústam a prstami nahmatala rozopínanie jeho nohavíc. Gombík som šikovne rozopla a neprestávala ho bozkávať. Bozkávali sme sa a nevedeli sa navzájom nasýtiť toho druhého. Nadvihol sa a nohavice dal dole. Mal rovnaké čierne boxerky ako vždy. Začala som uvažovať či to nie sú dokonca stále tie isté.
Ešte naposledy som mu pobozkala pery a presunula sa na jeho krk. V žalúdku ma šteklili motýlie krídla. Šúchala som sa o jeho väčší hrbol v boxerkacv a sústredila sa na jeho teplý krk. Započula som ako Nickolas začal zhlboka dýchať. Jeho dych ma upokojoval a motyle v bruchu sa ešte viac zosilneli. Odopol mi červenú podprsenku, ktorá mi ladila k šatám a dal mi ju úplne dole.
Nick sa natiahol za páčkou dole pod sedadlom a posunul nás čo najďalej od volantu. Netrpezlivo som si vyzliekla čierne gaťky, ktoré už boli aj tak mokré, ale nie od dažďu. S jeho pomocou som mu vyzliekla poslednú vec, ktorá nás oddeľovala.Mokré pramienky vlasov mu padali do tváre. V tú chvíľu mi prišiel ešte atraktívnejší než kedykoľvek pred tým. Mojim perám začali chýbať tie jeho, nahla som sa a pobozkala ho.
Strašne som sa zažrala do písania tejto
"spice" scény. Príjemné čítanie a som mega šťastná, že tento príbeh číta stále viac a viac ľudí. Prosím napíšte mi hocijaký koment. Milujem to čítať alebo si s vami kľudne písať <333
YOU ARE READING
Všetky pekné klamstvá II.
Romance,,Miluješ ma ešte?" spýtal sa ma ako keby sa tú otázku chcel opýtať veľmi dlho. ,,Myslím si, že keď niekoho skutočne miluješ tak ho nikdy neprestaneš milovať," cítila som ako sa mi do očí hrnú slzy. ,,Ale ublížil si mi," pokračovala som. Príbeh...