•3• Slytherin'in Kızı

1.3K 112 87
                                    

Gelecekten not

Adreanne babası tarafından yıllarca aşağılandığı için aşağılık kompleksi var bu yüzden herkesi aşağılıyor. Sinir bozucu tavırlarının nedeni bu.

...

"Hey Lily!" Diye bağırdı Adreanne Lucius ve Narcissa'nın yanında ayrılırken.

"Gemma! Nasılsın?" Lily sıcak bir şekilde cevap verdi.

"İyiyim, sen?" Olabildiğince içten bir şekilde gülümsedi Adreanne ve kahkaha atarak cevap verdi.

"İyiydim, Dersimizin ortak olduğunu öğrendim daha iyi oldum!" Adreanne Lily'i itiraf etmesede sevmeye başlamıştı. Çok sevimli biriydi.

Lily, Adreanne gibi kocaman gülmsedi ve bir kaç konudan bahsetmeye başladı, eh onun hakkında daha önceden oldukça fazla bilgi topladığı için dediği şeyleri zaten biliyor ona göre cevap veriyordu Adreanne.

"Tuhaf bir şekilde bir Slytherin öğrencisi ile iyi anlaşıyorum... Merlin sanırım kafama keçiler düşecek!"
Eh orası pek öyle değildi ama olsun. Diye düşündü sarışın kız.

"ağh tabii! Yıllardır devam eden Slytherin Gryffindor kavgasını bitirmek lazım öyle değil mi?"
Oldukça samimi bir şekilde gülümsediğinde zafer gülüşüne engel olamadı Adreanne.

Lily Evans neredeyse tüm okul tarafından seviliyordu, Ravenclaw binasına girmesi için oldukça yardımcı olabilecek bir hamleydi.
Kimse ondann şüphelenemezdi işte tam da bu yüzden voldemort onu seçmişti.
Sonuçta 4 binanın miraslarını Fransa'dan gelen basit biri ne kadar bilebilirdi, öyle değil mi ama...

"Lily?" Dedi arkalarından gelen ve Adreanne'in sinsice sırıtmasına neden olan ses.

"Siri! Nasılsın?" Oyun başlıyordu.

Sirius şüphe ile kızı süzdü, tabii Adreanne'de o sırada etrafı gergince süzüyordu ve sürekli koridorları kontrol ediyormuş gibi yapıyordu.

"İyiyim Lily ama siz nereye anlamadım?"
Göz devirmemek ve seni ne kadar ilgilendirir dememek için kendini sıktı Adreanne. Bu tavırları giç sevmezdi, gergin havasını dağıtmakta zorlanıyordu.

"Ne demek nereye? Dersimiz ortak, ben de Gemma yabancılık çekmesin diye yardımcı oluyorum. Bir sorun mu var?" Dedi Lily ve ikisi arasında ki bakışmaya odaklandı. Adreanne oldukça gergin durmaya çalışırken, Sirius gözlerini kısarak kıza şüphe ile bakıyordu.

"Siz ikiniz kavgalı mısınız?" Dedi bu kez Lily. Tam sirius konuşacaktı ki sözünü kesti Adreanne, aptalca bir şey söyleyip dikkatleri üzerine çekmeye hiç gerek yoktu ve Adreanne emindi ki Sirius inandırcı bir yalan söylemeyecekti. Hatta Sirius'un düzgün bir yalan söyleyebileceğini bile sanmıyordu.

"Ah safkan kuralları işte. Çok saçma geliyor, gerçekten! Ama Bilirsin Rodolphus görürse Amcama oradan da babama gidebilir -sen sakın alınma Sirius, seni severim- ancak pek hoş karşılanmaz Bilirsiniz..." Dedi hızla Sirius'un omzumu sıvazlarken.

Sirius ilk başta kıza şaşkınca baktı ve şaşkınlığını atamadan geçiştirdi onu.
"ya ya saçma kurallar... bir ton zırvalık işte..."

Ne yani, doğruyu söyleyip tüm planı çöpe atacak hali yoktu? Ne beklemişti ki? Adreanne bunu kendi içinde sorguluyordu. Ayrıca ikiyüzlülük ve sinsilikte zirve yapmış Adreanne'den doğruyu söylemesini falan beklemiyordu herhalde.

Tam üçü iksir sınıfına girmek üzere ilerlemeye başlamışlardı ki Sirius kolunu tuttu ve gitmesini engelledi.
"Biz seninle iki dakika konuşalım mı Gemma? Ne dersin?"

Tabu - S.BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin