Chat..
Podišla som naspäť ku stolu na ktorom boli dve šálky. Jedna plná a druhá prázdna. Ani neviem, kedy to stihol vypiť. Sadla som si za stôl a rukami "objala" šálku. Zahľadela som sa na tu druhú predomnou a zhlboka sa nadychla. Ešte stále som cítila jeho vôňu..
...
Zobudila som sa na ostrú bolesť hlavy. Už som vedela, že je to spôsobené horúčkou. Vybehla som z izby a smerovala do kuchyne, kde som si dala tabletku a zmerala si teplotu.
"Super 38,7 °C."povedala som si sama pre seba a teraz už pomalším krokom zamierila naspäť do postele. Zabalila som sa do paplónov a snažila sa zaspať, čo sa mi po chvílke podarilo.
Zobudila som sa až na pípnutie telefónu, ktorý signalizoval, že mi niekto poslal správu. Celá ubolená som sa natiahla po mobil a bruškami prstov ho odblokovala a otvorila messenger.
'Prečo niesi v škole?'napísal mi.....
CHRISTOPHER POV':
Po ceste do budovy školy som zahasil cigaretu, ktorú som dofajčil a pohľadom hľadal toho dementa Roryho. Keď som ho nevidel tak som sa vybral do triedy. Dnes som prišiel načas to by mali niekde zapísať.
Poobzeral som sa po poloprázdnej triede a zbadal Roryho, ktorý sa už blížil ku mne s tým jeho pohrdavým pohľadom. Niekedy mi ten pohľad fakt liezol na nervy.
"Čus, BRO."povedal a kamarátsky sme si podali ruky. Do začiatku vyučovania sme sa bavili o debilinách, tak ako vždy. Keď zazvonilo vybral som sa do učebne. Mali sme prvú biológiu.
Učiteľka vošla do triedy so sprievodom zvončeka, ktorý signalízoval začiatok vyučovania. Po zazvonení som sa vybral sa na chodbu kde ma už čakal Rory.
"Kámo nevieš kde je ta nová? Tá drzaňa. Nebola na chémií."opýtal sa ma a skôr ako som niečo stihol povedať ma prerušil Adam.
"Asi vás sklamem chlapci, ale ona dnes nepríde. Písala mi, že ma horúčku."povedal a odišiel.
"Hah! Karma jej to vrátila."škodoradostne sa zasmial Rory. V inom momente by mi to prišli aj vtipné ale kedže na tom vediem podieľ viny, tak mi do smiechu nieje.
"Hej BRO čo ti je? Nejaký si divný v poslednej dobe."začudovane sa na mňa pozrel a chytil ma za rameno."..máš nedostatok sexu, však?"opýtal sa ma so smutným výrazom tváre, ktorý hneď pretavil na úsmev.
"Ty si kokot."povedal som a štopol ho od seba preč. On sa len zasmial a kamarátsky ma ťukol do ramena. Keď zazvonilo pobral som sa naspäť do triedy a sadol si do zadnej lavice. Vytiahol som mobil a napísal Bailee. »Máš horúčku?
« Áno mám a skus hádať vďaka komu.
» Bola si u lekára?
« A načo? Som v poriadku.
» Tak prečo nesedíš v škole?
« -.- Chceš ma naštvať?
» To sa mi už podarilo. Však? :)
« To by si sa musel veľmi snažiť.
» Ja si myslím, že nie. :)
« Ja že áno.
» Ja že nie. :)
« Áno.
» Nie. :)
« Áno.
» Nie. :)
« Áno a prestaň písať toho smajlíka!
» Prečo? Azda si naštvaná? :)
« Nie! A čo sa neučíš?
» A čo ak nechcem? :)
« ...
» A navyše niesom v škole.
« A kde potom si?
» Na ceste k tebe domov.:)
« Pf, to ti tak verím.
» Ver si čomu chceš..:)BAILEE POV':
Potom čo mi napísal Adam som obdržala dalšiu správu. A skúste hádať od koho. Neviem prečo mi napísal a z toho čo mi píše to asi nezistím. Už keď mi napísal, že sa mu podarilo ma naštvať, mal pravdu.
» Ver si čomu chceš..:)
V inom prípade by som to nechala tak, ale kedže je ten človek zrejme psychicky narušený nenechala som to na náhode a šla sa mrknúť. Už som bola skoro pri dverách, keď mi vtom zapípal mobil.
» Môžeš sa vrátiť naspäť do postele, kedže sedím v škole. :D
No to si robí srandu! Mám sto chutí nabehnúť teraz do školy a jebnúť mu stoličku do hlavy.
« Že ty si chorý kokot?! -Jemne som sa ho opýtala.
» Mal som pravdu, však? :D
« Sa z toho urob. -.-
» Už som sa.
« Tak ty si riadne rýchli.
» A kto vravel, že som si to robil ja?
« Aha chápem. Rory sa nezdá. Alebo to bol Stanley?
» skús hádať dalej. :)
« Sandy, školník, kuchárka, učiteľka, telocvikár, riaditeľ, psíkovia(kamošky Sandy). Vyber si.
» Hm, zaujímavé možnosti. :)
«Prestaneš už prosím dávať toho prijebaného smajlíka?
» Ako si želáš. :)
« -.- Príjemné sedenie v škole.
Bolo posledné čo som mu napísala než som za odhlásila. Tak neuveriteľne ma naštval, že mi až klesla teplota. Dúfam, že mi to do zajtra prejde. Nechcem zmeškať učivo.
...Druhý deň ráno.
'Serem na to idem pešo.'povedala som si v duchu, keď ani po 20 minútach som nevedela nájsť kľúče od auta. Z kúta som schmatla tašku a vyrazila do školy. Naštastie nebola až taká zima, takže som nezmrzla. Na rychlejšie zbehnutie cesty som si zapalila cigaretu a do uší dala sluchátka. Vyfukovala som bielo-sivý dym a po každom druhom alebo tretom potiahnutí, cigaretu oklepala prstom od zbytočného popla.Keď som sa už dotýkala skoro filtra, tak som ju hodila na zem a udusila podrážkou topánky. Obzrela som sa okolo seba či sa niečo nedeje, keď vtom som za sebou zbadala dve postavy, ktoré sa ku mne rýchlo približovali. Najprv som si myslela, že je to Rory a Chris alebo Jay ale nakoniec som zbadala blonďatú šišku.
"Adam."zakričala som a zastala aby ma mohli dobehnúť. Zatiaľ som si dala dole sluchátka, kedže som vedela, že zvyšok cesty prekecáme.
"Bailee. Odkedy chodíš pešo?"opýtal sa ma a objal ma.
"Odkedy som niekde zapatrošila kľúče od auta."zasmiala som sa a zahľadela sa na druhého chalana.
"Som Bailee."povedala som, kedže Adam sa nejako k zoznamovaniu nemal.
"Darian."usmial sa a tým ukázal rad, žiarivo bielých zubov. Bol asi o hlavu vyšší, hnedovlasý a kožu do bronzova sfarbenú. Po zoznamení sme sa spolu vybrali do školy. Zistila som, že Darian je o rok starší, čo znamená, že tento rok maturuje. Pred školou sa to hemžilo študentami ale aj napriek tomu som zbadala pár, žiarivo modrých očí ako na mňa upierajú svôj pohľad. Sedel na tom istom múre ako ten chalan z minula....
__________________ __________________ __________________
Hallo ľudia :D Tak, nová časť je na svete :D sľúbila som, že ju pridám okolo 5 :D ale priznávam sa, že som pri hokeji na to úplne zabudla :/
Ďakujem za podporu a budem strašne rada za každý VOTE/Comment poprípade zdielanie :3
P.S.: Ospravedlňujem sa za chyby :)
xox, Zee.
YOU ARE READING
Stalker
Teen FictionViem, že je to šok a nikto to asi nečakal, no po tých rokoch rokúcich som sa rozhodla znovu publikovať tento príbeh. Len tak, pre spomienku ❤️ Ospravedlňujem sa za všetky gramatické alebo hocijaké chyby ale berte do úvahy, že som mala 15 😅 WARRIOR...