Rozchod, ktorý zabolel..
Zobudila som sa na hrejivé lúče slnka, ktoré ma príjemne šteklily na mojej pokožke. Otvorila som oči a párkrát zažmurkala, kým si môj zrak zvykol. Keď som konečne zaostrila, naskytol sa mi pohľad na časť Chrisovej izby. Spomenula som si na včerajšok a sama pre seba sa usmiala. Pomaly som sa otočila čelom ku spiacemu Chrisovi a zapozerala sa naňho. Keď spal vyzeral ako anjel. Rozcuchané vlasy, anjelský výraz a nahá hruď! Toto sú veci, na ktoré dievčatá letia.
Mala som strašné nutkanie sa ho dotknúť, no bála som sa, že sa zobudí a ja túto chvíľu totálne zničím. No, moje nutkanie bolo väčšie ako strach, a tak som sa pomaly končekmi prstov dotkla jeho ramena. Od tadiaľ som postupovala cez lakeť až ku dlani. Jemné hladenie mu na jeho pokožke zanechalo husiu kožu, na čo som sa musela pousmiať. Chcela som svojou rukou putovať ďalej po jeho tele, no on mi to skazil tým, že ma za tu ruku chytil a doslova pritiahol k sebe. Následne si hlavu schoval medzi môj krk a rameno, zatiaľ čo ma rukou objal okolo pása.
"Spi!"prikázal mi, rukou mi trochu vyhrnul tričko, ktoré ani neviem kedy som na seba dala. Zhlboka som si povzdychla a hlavu si oprela o tu jeho, pričom som si cez neho vyložila jednu nohu. Keď už mám spať, tak si spravím aspoň pohodlie.
No dlho mi to pohodlie nevydržalo a ani ten spánok, tak som ho znova začala hladiť, no tento krát po chrbte, kde som mala dokonalý prístup.
"Chris?"zapriadla som a popravde som odpoveď ani nečakala. Namiesto nej sa ozvalo len zahmkanie.
"Som hladná."stále som ho neprestávala hladkať.
"Môžeš mi ho vyfajčiť, ak chceš."zasmial sa a ja som po rukou pleskla po ramene.
"Idiot!"zahundrala som a on sa uráčil aj otvoriť oči.
"Si hrozná, vieš o tom? Človeka ani po takom dokonalom sexe vyspať nenecháš!"hypnotizoval ma svojimi očami a ja som nebola schopná slova.
"Keď tak na teba pozerám, dal by som si aj druhé kolo."zaškeril sa a vtisol mi bozk. Ja som sa nad tým len zasmiala a bozk mu vrátila. No pri jednom bozku to neostalo. Chris sa vyhupol na mňa a celých nás prikryl. V tme som nevidela nič, zato som cítila, ako jeho ruky putujú mojím telom a pery mojou tvárou.
"Si hrozný, vieš o tom?"zasmiala som sa a obmotala si nohy okolo jeho pása.
"Ale aj tak ma miluješ."zavrčal a chytil ma za prsia. Ja som jeho ruky dala hneď dole, kedže som vedela, čo by nasledovalo. A tak nejako mi to prezrádzala narastajúca hrča v jeho boxerkách. Následne som nám odkryla hlavy, kedže nám už začal dochádzať vzduch a celého si ho obzrela.
"Myslíš si, že keď máš strapaté vlasy, krásne veľké oči a dokonalú hruď, tak že si dáme druhe kolo?"prstom som zašla na prechádzku po jeho hrudi.
"Dúfal som v to."priznal a vyčaroval rad bielych zubov a zaľahol ma.
"Ale, ale, niekto sa tu chce túliť."hlesla som nahlas a zasmiala sa spolu s ním.
"A čuduješ sa mi?"zapriadol mi do ucha a viac sa na mňa natlačil.
Ešte hodnú chvíľu sme sa maznali, až sme nakoniec usúdili, že je na čase sa pozbierať a vrátiť sa na chatu. No najprv sme sa najedli, kedže som bola hladná. No niečo v tom jedle muselo byť, kedže mi náhle prišlo zle a všetko som vrátila naspäť.
...
"Kde si bola?"opýtal sa ma totálne rozbitý Adam. Vyzeral, ako keby ho zrazila cela kolónia áut.
"Spala som v aute, kedže každá izba bola už zabraná."zaklamala som a pohľad radšej odvrátila od jeho žiarivo modrých očí.
"Aha."to jediné z neho vyšlo. Stále na mňa upieral svoj pohľad a mňa to začínalo znervózňovať.
"Musíme sa porozprávať."vybafla som na neho, kedže som to už nemohla vydržať. Adam ostal ticho, no pohľad mi naznačil, že mam pokračovať.
"Nie, tu nie."pohľadom som prešla po ostatných okolo nás a Adama popadla za ruku. Spolu sme vyšli von a ja som si to namierila k neďalekej lavičke.
"Adam ja.."nevedela som ako začať, no našťastie ma Adam prerušil.
"Viem, chceš sa rozíjsť."jeho tvár trochu sklesla a mne to trhalo srdce.
"Je mi to ľúto. Je to všetko moja vina. Adam, si skvelý chalan, ktorého si nezaslúžim."začala som omieľať tie kecy, ktoré hovorí asi každé dievča pri rozchode.
"Dúfam, že ťa miluje a nevodí ťa za nos."pokúsil sa o úsmev.
"Takže je to v pohode? Nechcela by som stratiť človeka ako si ty."usmiala som sa naňho a on si ma pritiahol na svoju hruď.
"Vždy tu budem pre teba."zašepkal mi do ucha a ja som ho poriadne stlačila.
"Ľúbim ťa. Prepáč mi to."do očí sa mi nahrnuli slzy, ktorým som nechala voľný priebeh.
"Aj ja teba."stisknutie sme obaja zosílili a následne nato sa od seba odtrhli. Ja som si utrela zvyšné slzy, ktoré sa mi valili po líci.
"Neplač, špirála je drahá."utrel mi jednú slzu Adam a ja som sa zasmiala.
"Takže by si mal plakať ty."
"Som natoľko po včerajšku rozbitý, že ledva chodím, takže po mne takú namáhavú vec nechci."plač vystriedal smiech, ktorý sa valil po celom areáli chaty.
...
"Rozišla som sa s ním."hlesla som osobe, ktorá sa práve posadila vedľa mňa. Opäť som sedela na tom kopčeku, len bez nočnej oblohy.
"Počul som. Ako to zobral?"opýtal sa ma a ja som mykla plecami.
"Vraj dúfa, že ma miluješ a neťaháš ma len za nos."zasmiala som sa a pozrela sa naňho. Jedno oko mal zatvorené, lebo mu asi prekážali slnečné lúče, ale aj tak bol krásny.
"To si píš, že milujem."naklonil sa ku mne a pobozkal ma. V tej chvíli som zistila, že ho milujem stále viac a viac.
______________________________________
A/N
Hei ♡
Krátka a k tomu ešte divne spracovaná, takáto je dnešná časť. Vôbec sa mi nepáči -.- Neviem čím to je, ale strašne divne sa mi píše. O.o V každom prípade tu máte rozchod a mazlenie sa. :D Nemám moc v láske tie romantické chvíle, ale tak aj také musia byť. :D
Sorry za chyby Lásky ( ktorých je určite dosť, kedže som lenivá to opravovať :'D ) ! :3
Nezabudnite V&C ! :)
xox, Zee..
CITEȘTI
Stalker
Ficțiune adolescențiViem, že je to šok a nikto to asi nečakal, no po tých rokoch rokúcich som sa rozhodla znovu publikovať tento príbeh. Len tak, pre spomienku ❤️ Ospravedlňujem sa za všetky gramatické alebo hocijaké chyby ale berte do úvahy, že som mala 15 😅 WARRIOR...