×časť venovaná @rirou23 ×
Obľubená kaviareň..
Dnes som sa zobudila so zistením, že je škola. S tichým povzdychom som vstala z postele a vošla do svetlo modrej kúpeľne. Tesne pred sprchou som si obzrela svoje už skoro zahojené modriny a rozhodla sa, že dnes to vidím na rolák.
...
Zaparkovala som na polopráznom parkovisku, presne v strede. Následne som sa pomalým krokom blížila do areálu školy s pocitom, že uvidím Chrisa. Od tej návštevy som o ňom nepočula, no stále som naň myslela.
Vošla som veľkými dvermi do udychanej chodby, pričom som stále hľadela na svoje topánky a nespúštala z nich oči. Bolo mi jedno, že do mňa niekto narazí, prosto som išla ďalej ku svojej skrinke.
Zadala som svoj kód a skrinka sa automatický otvorila a mne sa naskytol pohľad na smetisko. S povzdychom som zo skrinky vybrala potrebné knihy a zabuchla ju. Upracem to potom.
A dožíjeme sa toho?- zasmialo sa moje podvedomie, nad ktorým som pretočila očami a vydala sa do triedy, no potom, čo som zbadala jeho, moje nohy sa sami priklincovali do podlahy a oči ostali hľadieť naň. Stále tam a so zkrčeným obočím počúval Roryho. Toto som chalanom vždy závidela. Keď sa pohadali, tak sa po chvíli začali znova baviť, no ženy sa spolu dokažu nebaviť aj mesiace.
V pravidelnom rytme prikyvoval a sem tam si jazykom pretrel suché pery. Keď zacítil môj pohľad, jeho oči sa premiestnili smerom na mňa. Zreničky sa mi vtom momente rozšírili a tep sa zvýšil. Síce stál na druhom konci chodby, aj tak som mohla zbadať ospravedlnenie v jeho očiach.
Pozerali sme na seba bez mrknutia. Skončiť to dokázal len zvonček, ktorý značil, že sa začala hodina. Vtedy som svoj zrak premiesnila od neho na dlážku predomnou a čo najrychlejším krokom sa vydala do svojej triedy.
Naštastie som prvú hodinu nemala s ním, a tak som mohla v kľude rozmýšľať bez toho, aby mi išlo srdce vystreliť z hrude. Po zazvonení som opustila učebňu Fyziky a chémie, a začala som si raziť cestu k mojej skrinke cez dav študentov.
Keď sa mi to podarilo, tak som tam hodila knihy, ale nové si nevybrala. A načo, keď na dalšiu hodinu nejdem? Rozhodla som sa, že dnes seriem nato. Nechcela som riskovať svoje zdravie, kedže som mala zvyšne hodiny s Chrisom.
Kráčala som ku svojmu autu a všimla si, že niesom jediná, ktorá sa ide uliať.
Super, tak ja sa idem uliať, len kvôli nemu a on sa ide uliať tiež?
Nastúpila som do svôjho auta a naštartovala. Počkala som, kým Chrisové auto opustí areál školy a vtedy vyrazila. Nemala som namierené domov. Išla som do kaviarne, kde som bola aj minule. Zaparkovala som auto na kraji cesty a zapozerala sa na nápis, ktorý sa nad ňou týčil. PEARL'S. Tak toto je od teraz moja najobľubenejšia kaviareň.
Podišla som ku dverám a bez toho, aby som si všimla čierného Mustanga, som s mierným úsmevom vošla dnu. Sadla som si na to isté miesto ako vtedy a čakala na príchod čašníka. No keď nie a nie prísť, tak som sa sama vybrala k baru.
"Dobrý deň, poprosím jedno Latte Macchiato."objednala som si a barman s úsmevom prikývol. Nebol to ten z minula, ale bol tiež pekný.
Ja som zatiaľ išla sadnúť na svoje miesto, keď vtom som si všimla ďalšieho človeka. Už periferným videním som spoznala, že to je on, no aj tak som svoju hlavu otočila smerom naňho a vtedy sa naše pohľady stretli. Vyzeral byť prekvapený, presne tak, ako ja. Nečakal ma tu, presne tak, ako ja jeho.S viditeľnou bledosťou som si sadla na svoje miesto a začala premýšľať, že odídem. No čašník s mojou objednavkou mi to prekazil.
"Vaša objednávka."daroval mi široký úsmev, ktorý som mu opätovala, aj keď v menšiom množstve.
Keď odišiel, tak som sa nenápadne pozrela cez plece na neho. No bars nenápadne to nebolo, kedže si ma hneď všimol a tie jeho modré oči do mňa doslova zapichol.
Čo najrýchlejšie som vrátila hlavu naspäť na svoje miesto a tvárila sa akoby nič. Odpíjala som zo svojho šálku a pritom hľadela na svet za oknom. Svoj zrak som odvrátila až vtedy, keď sa okolo mňa mihlo niečo čierne. Hlavu som okamžite otočila na osobu, ktorá spokojným krokom prešla okolo mňa a otvorila dvere na kaviarni. Višiel von a vybral sa ku svojmu autu, no tesne predtým, ako nasadol, sa otočil a pozrel sa na mňa. Dobre vedel, že sa naňho pozerám, čo dosvedčil širokým úškrnom a nasadol do čierneho mustangu.Bože začo ma trestáš!- povedala som si v hlave a z vrecka vytiahla nejaké drobné, pričom aom ich položila na stôl a odišla. Vôbec ma netrápilo, že som svoj nápoj ani nedopila alebo, že som zaplatila viac ako som mala. Len som proste otvorila dvere a rýchlim krokom prešla na druhú stranu chodníka a nastúpila do auta.
Doma som sa prezliekla do teplákov a rozťahaného trička, pričom som mala v pláne si spraviť niečo pod zub. No vibrujúci mobil mi to prekazil, a tak som s hundraním vošla do obývačky, no kým som tam došla, tak aj prestal zvoniť. Nevedela som, či sa mám radovať, že to zložil, lebo sa mi fakt nechcelo s nikým hovoriť, alebo nadávať, že som sa sem trepala zbytočne. Ale keď som už tu, tak sa pozriem, komu chýbam.
Neznamé číslo..Super, možno som práve nedvihla Obamovi.
Načo by ti volal Obama?- opýtalo sa ma moje podvedomie.
A čo ja viem? Možno chcel zájsť na kávu alebo len pokecať.- odpovedala som mu a vošla naspäť do kuchyne, kde som sa konečne pustila do robenia jedla.Yum,yum! -celou kuchyňou sa ozývali moje zvuky ako jem. Musela som sa pochváliť, tieto špagety mi vyšli!
Prázny tanier pustoval do umývačky a ja do kúpeľne. Mala som chuť si dať dlhý, horúci a hlavne príjemný kúpeľ.
Pustila som do vane horúcu vodu a pridala tam penu. Začala som sa vyzliekať, keď vtom mi znova zazvonil mobil. S povzdychom som sa len v spodnom prádle vybrala do izby a mobil chytila do ruky, no vtom prestal vibrovať.
"Kokot!"zanadávala som a mobil hodila naspäť na uloženú perinu.
Vodu som zastávila a jednu nohu vložila do vane, čo som nemala robiť, kedže voda bola doslova vriaca. Rýchlo som ju vybrala von a začala poskakovať na chladnej dlážke, pričom som sa snažila odstrániť pálivý pocit.Trochu som tam pustila aj zimnej vody a až tak vošla dnu. Konečne som pocítila ten pocit, keď sa vám po dlhom dni konečne uvolnia všetky bunky. Do uší som si dala slúchatká a slastne privrela oči a užívala si Lanin dokonalý hlas, ktorý mi znel v ušiach. Dark Paradise patrí medzi moje srdcovky, asi tak, ako ostatné pesničky od nej.
Neviem ako dlho som takto ležala a ležala by som tak ešte hodne dlho, no niekoho dotyk ma vrátil do tohto sveta. Ale ja som sa vrátiť nechcela!
Rýchlo som trhla rukou a otvorila oči, pričom som si dala dole hneď slúchadká."Čo tu robíš?"vystrašene som sa ho opýtala a rukami sa snažila zakryť si prsia, pričom som ďakovala, že som nechtiac vyliala viac peny do kúpeľa, ktorá mi ostatok zakryla...
____________________________________
A/NHei ♥
Čo myslíte, kto to je? :D znova, kto ako prvý uhádne, má časť ^^Btw. Ďakujem za podporu, ktorá ma poháňa stale ďalej a ďalej :) ! Ani si neviete predstaviť, čo to premňa znamená :'3
Sorry za chyby! :D
xox, Zee ..
YOU ARE READING
Stalker
Teen FictionViem, že je to šok a nikto to asi nečakal, no po tých rokoch rokúcich som sa rozhodla znovu publikovať tento príbeh. Len tak, pre spomienku ❤️ Ospravedlňujem sa za všetky gramatické alebo hocijaké chyby ale berte do úvahy, že som mala 15 😅 WARRIOR...