16 Chapter

6.2K 582 19
                                    

x časť venujem Mysterious_Girl_89 :3 uži si ju^^ x

Pokušenie..

BAILEE POV':

Po zobudení som zistila, že som sa prebudila presne tak, ako som zaspala.Čiže som mala Em v náručí.

Pomaly som sa snažila vstať a neprebudiť ju. A to sa mi podarilo.Višla som z izby a zišla dole po schodoch. Ani som si nevšimla, že som si zabudla dať kraťasi, čo som si včera vyzliekla.

Mala som namierene do kuchyne, no v strede dverý som sa zastavila a skoro som odpadla z toho, čo som tam videla. Včera malo moje podvedomie pravdu, vážne vyzerá bez trička sexy.

Obzerala som si každý a jeden kúsok jeho tela a pritom som myslela na zvrhlé veci. Áno myslela! A priznám si to! Na mojom mieste by ste robili to isté, takže pššt.

No môj live program sa skončil, keď si ma všimol. Rýchlo som si prestala hrýzd peru a v duchu sa modlila, že si to nevšimol ale podľa jeho následného úsmevu asi áno. Sakra!

"Ako dlho sa kochaš pohľadom?"s úškrnom sa ma opýtal.

'Dosť dlho nato, aby som si vedela predstaviť, čo by som s tebou robila.'ozvalo sa podvedomie na ktoré som vypleštila imaginárne oči.

"Ehm, len chvíľu."zachrapčala som a sklonila hlavu. A je to tu, červeň sa mi hrnie do líc ako rýchlik do depa.

"A nefandi si, už som videla aj lepšie."povedala som už ráznejšie a vošla do miestnosti.

On sa len hrdelne zasmial a ladným krokom pristúpil ku mne. A kedže som mu bola otočená chrbtom, tak som nevidela čo robí.

"A koho takého?"zapriadol mi do ucha.

"Adama."vypadlo zo mňa.

Síce som ho teraz nevidela ale podľa toho ako sa mu zastavil dych som mohla spoznať, že je zaskočený.

"Aha, takže chalan už s tebou niečo mal?"opýtal sa odmeraným hlasom a ja som sa víťazoslávne usmiala. Chcela som ho trošku ponaťahovať a tak som sa mu otočila čelom a pristúpila k nemu čo najtesnejšie. Postavila som sa na špičky aby som sa vyrovnala jeho výške a zahryzla si do pery, zatiaľ čo som mu nechtom začala prechádzať po nahej hrudi.

"A nielen niečo. Vieš, chalan sa mohol popýšiť svojou výbavou. A keď mi sa mi perami dotýkal každého kúsku odhalenej kože na mojom tele, bola som ako v siedmom nebi."zaškerila som sa a očami prešla z jeho hrude až k jeho tváry. Zamračene ma sledoval a pri každom mojom dotyku mu naskočila husina.

"A to nevravím čo robil s týmto."zašepkala som a prstom mu prešla po jeho kamarátovi. Z jeho úst sa vydral jemný vzdych. No vzdych vystriedalo zavrčanie. Chytil ma za boky a vysadil na linku zamnou. Pritlačil sa čo najtesnejšie ku mne až sme sa dotýkali nosmi.

"Dobrý pokus!"zaškeril sa a touto vetou môj plán zlyhal. Následne sa naklonil k môjmu uchu a jeho prst zablúdil k lemu mojho trička, ktoré jemne nadvihol a bruškom prsta prešiel po vnútornej strane môjho stehna. Snažila som sa nezvdychnúť a tak som si medzi zubami zasekla dolnu peru a so zavretými očami si oprela hlavu o skrinku za mnou.

"Ale musíš sa toho ešte veľa učiť."zašepkal a venoval mi mokrý bozk medzi kľučnú kosť a krk. Následne sa odomňa oddialil a zmizol v útrobach domu. Ja som otvorila oči a snažila sa rozdýchať to, čo sa tu pred chvíľou odohralo. Keď sa mi to ako tak podarilo, zišla som dole z linky a vtedy sa vo dverách objavila Emma.

StalkerWhere stories live. Discover now