Všetko je to moja vina..
"Bol si niekedy zamilovaný?"vyšla z mojích úst otázka, ktorú som určite povedať nechcela.
CHRIS POV':
"Každy bol raz zamilovaný."zasmial som sa."Ale či sa to dalo nazvať tou pravou, to asi nie."zakýval som nesúhlasne hlavou. Victoriu som miloval, ale je to minulosť, ktorú vyťahovať nechcem a ani nebudem!
"A chodili ste spolu dlho?"opýtala sa a oprela sa viac do sedadla.
"To sú už dve otázky! Teraz som mal byť narade ja!"upresnil som ju a ona sa zasmiala.
"Okej, tak prepáč."rukami dala do obranného gesta.
"Bozkávam sa lepšie ako Rory?"vyslovil som svoju otázku, načo sa ona zarazila. S úsmevom som ju pozoroval, ako sa snaží nájsť tie správne slová.
"Nie."hlesla nakoniec a mne sa na tvári vytvoril široký úsmev.
"Klameš!"obvinil som ju a priblížil sa bližšie k nej. "A sama si vravela, že máme hovoriť pravdu."nadvihol som jedno obočie a premeral si ju pohľadom.
"Dobre, tak áno. Ale kedže si ma pobozkal len preto, aby si dal gól, tak to beriem, že si ma využil."s povzdychom povedala a ruky si prekrížila cez prsia.
"Ak chceš, tak to môžem spraviť znova a už bez nejakého využitia."vydvihol som jeden kútik úst a priblížil sa ešte viac k nej.
"To nebude treba."zasmiala sa a rukou ma od seba odtlačila. No ja som ju za ňu schytil, načo ona bolestivo sykla. Nechápavo som sa pozrel najprv na ňu a potom na ruku. Nemohlo ju to bolieť, veď som ju vôbec silno nechytil.
Chcel som jej vyhrnúť rukáv ale ona ma zastavila a tak som to zobral do vlastných rúk. Ruku som jej nasilu zobral a pritom, čo ona ňou kmitala, som jej ten rukáv vyhrnul.
Hneď potom, čo som tam zbadal tu modrinu, som sa na ňu vystrašene a zároveň nahnevane pozrel. Vyhrnul som aj druhý rukáv a tam ma čakalo to isté.
"Kto ti to pravil?"kľudne som sa opýtal, no hnev vo mne rástol.
"Mal by si už ísť."šepla a rukávmi mikiny si znova zakryla modriny.
"Pýtam sa, kto. Ti. To. Spravil!"už som začal peniť.
"Nerieš to Chris." položila svoju ruku na moje rameno a jemne ho stlačila.
"Kto ti to kurva spravil!"vykríkol som až sa zľakla.
"Nikto! Buchla som sa, to je všetko!"začal som sa smiať.
"To iste. Aspoň mi neklam do očí!"snažil som sa nekričať.
"Neklamem, vážne."bránila svoju lož.
"Spravil ti to Rory, však?"cítil som, ako sa mi napínajú všetky svaly v tele.
Stačilo mi dať jedno znamenie, že to bol on a hneď by som vyštartoval k nemu.
Mlčala. Nepovedala nič, len pozerala do zeme.
"Takže áno!" odpovedal som si sám a už som vstával z gauča.
"Nie, Chris! Nechoď za ním! Je to len moja vec a môžem si zato sama!"snažila sa ma zastaviť ale ja som išiel ako tank.
"Tak ma zastav!"obrátil som sa k nej čelom. Ona neváhala a použila asi tu najlepšiu stopku v živote a nie neovalila ma nejakou vecou ale pobozkala ma!
Prekvapila ma tým a tak som tam ostal stáť ako prikovaný.
"Prosím! Nechcem, aby ste sa pohádali. Berie ťa ako svôjho brata a kvôli nejakej krave ti to nestojí zato."uvidel som v jej očiach slzy.
"Prepáč, ale ja musím."povedal som a čo najrýchlejšie sa snažil dostať z jej domu. Samozrejme sa ma snažila zastaviť, ale teraz jej to nevišlo.
...
Vystúpil som zo svojho auta a namieril si to k luxusnému domu. Vôbec som sa nebál jeho rodičov, lebo pravdepodobne doma ani niesú, tak ako vždy.
Nahnevane som zabúchal na dvere a čakal kým ten bastard otvoril. Je mi jedno, že mi je ako brat. Toto už prehnal a naviše som mu chcel dať cez držku už dosť dávno.
"Čus BRO!"so širokým úsmevom mi otvoril.
"Prečo si jej to urobil?!"schmatol som ho za golier a oprel ho o stenu.
"Mačička sa už bola vyplakať?"zasmial sa.
"Chris zobuď sa, správaš sa ako 15 ročný pubertiak."odstrčil ma od seba.
"Tá pička ti zato nestojí! Je rovnaká ako Victoria!"snažil sa ma vrátiť do jeho reality. Ale asi zabudol, že nato meno som háklivý a tak sme sa začali biť.
BAILEE POV'
Keď odišiel, tak som sa psychicky zrútila. Začala som všetko okolo seba odhadzovať a do všetkého búchať.
"Piča! Obyčajná piča si Bailee!"kričala som na celý dom a pritom plakala. Vlasy som mala rozhádzané do všetkých strán, kedže som si ich skoro vytrhala.
Keď som konečne prestala vyvádzať, tak som sa s plačom posadila na zem a oprela sa o stenu zamnou.
"Prečo sa to kurva muselo stať práve mne?"skríkla som a z celej sily buchla rukou o podlahu. No vtom som začula v ruke praskanie kostičiek a následne ostrú bolesť.
Super! Ešte si aj dolám ruku!- povedala som si v hlave a postavila sa. Zo skrinky som vybrala lekárničku a ruku si ošetrila. Naštastie to zlomenina nebola, len som si ju asi narazila. Ošetrila som si rovno aj ostatné rany, ktoré tvorili prevažne škrabace ale aj hlbšie rany.
Potom ako som sa dohrala na sestričku, som všetko pohádzané a rozbité poupratovala. Prezliekla som sa do čistých vecí, kedže tie staré som mala od všetkého možneho, kedže si letecký deň užili aj kvetináče.
Vyšla som z domu a mala som namierené na jediné miesto. Dom Daniell'sovcov.
...
Práve teraz sedím na gauči a čakám na Chrisa. Je niečo po 8 a ja som prišla pred hodinou. Em mi otvorila dvere a pustila ma dnu, no pred chvíľou si išla ľahnúť. Aj mne sa chcelo spať, no nemohla som. Bála som sa o Chrisa a Roryho. Je preč už dosť dlho. Nervózne som kmitala nohami a zhlboka dýchala, keď vtom som začula strkanie kľúčov do zámku a následne otvorenie dverý. Ako na povel som vystrelila zo sedačky a rozbehla sa do chodby, kde som zbadala vysokú postavu. Neváhala som a rozbehla sa k nemu, no zastavila som sa až na jeho hrudi.
"Čo tu robíš?"ozval sa ako prvý a ja som sa od neho jemne vzdialila.
"Ty sa ešte pýtaš? Už hodinu tu sedím v kŕči a čakám, že vám z pevnej linky zavolajú, že si v nemocnici alebo mŕtvy!"naštvane som povedala a nasledovala ho hore schodmi.
"Emma o tom vie?"opýtal sa ma a pritom sa na mňa ani raz nepozrel. Nevedela som, či krváca lebo v chodbe bola tma.
"Nie. Povedala som, že si si išiel len niečo vybaviť."
Vošiel do svojej izby a ja hneď za ním. Už som do dlhšie nevydržala a otočila si ho k sebe. Do očí sa mi nahrnuli slzy a rukou som si zakryla ústa.
"Ty niesi normálny. Pozri sa, čo ti spravil!"ubránila som sa slzám a začala po ňom kričať.
"Nemusíš sa báť. On skončil horšie."víťazoslávne sa usmial a vošiel do kúpeľne....
_______________________________________
A/N
Hei ♥
Niektoré túto časť už čítali, kedže ja múdra som ju nechtiac zverejnila :D
Táto časť je dosť drsná, ale to podstatné je, že ho pobozkala ^^
P.S.: Ospravedlňujem sa za chyby! :)
Please V&C! :)
xox,Zee..
YOU ARE READING
Stalker
Teen FictionViem, že je to šok a nikto to asi nečakal, no po tých rokoch rokúcich som sa rozhodla znovu publikovať tento príbeh. Len tak, pre spomienku ❤️ Ospravedlňujem sa za všetky gramatické alebo hocijaké chyby ale berte do úvahy, že som mala 15 😅 WARRIOR...