× časť venovaná ⇨LenkaVajciniakova ×
"Si moja!"..
"Hej BRO dnešok platí?"chytil ho za rameno a vtedy si všimol aj mňa. Reagoval nato asi tak, že nadvihol jedno obočie a vysmešne sa na mňa pozrel.
"A tá tu chce čo?"napodobnila som jeho reakciu a prekrížila si ruky na hrudi.
"Ak si si nevšimol, tak tu chodím do školy."on len pretočil očami a pozrel sa znova na Chrisa.
"Tak?"
"Hej platí."prikývol Chris.
"Tak o siedmej. Zatiaľ sa maj."toto boli jeho posledné slová po odchode.
"Nevšimaj si ho, je urazený, že si ho odmietla."mávol rukou Chris.
"Vieš, kde ho tak mám. A teraz makaj hovor.."pobudla som ho a on začal byť nervózny.
"Vieš, ja-ja už by som mal ísť. Emma už na mňa bude čakať."ukázal smerom na základnu školu a rozbehol sa preč. Doslova utiekol.
»Dobrý pokus Daniell's. Ale aj tak mi neutečieš! :* - poslala som mu správu na ktorú, samozrejme, neodpísal.
...
Hneď ako som sa naučila, som si ľahla na posteľ a začala pozerať na biely strop. Nepremýšľala som, len tak som si ho obzerala. Síce som ho videla len vo svetle malej lampy, ktorá leží na mojom stole, no nejako mi to nebránilo.
Ležala som tam aj potom, čo sa ku mne pridal Filip a tak sme vydržali až kým som nezaspala....
Zobudila som sa až na ohlučujúci zvonček. Pozrela som sa na hodinky, ktoré ukazovali 2.47 AM. a práve teraz mal ten dotyčný šťastie, že nevlastným zbrojný pas alebo basebalku.
Rýchlosťou svetla som sa ocitla pred vchodovými dverami, ktoré som otvorila a následne sa udivene pozrela na osoby predomnou."Ahooj!"zborovo sa pozdravili.
"Chris? Rory? Čo tu robíte?"udívene som sa na nich pozrela.
"No vieš, išli sme do krajinky za siedmimy horami a siedmimy dolami a hádaj čo sme tam našli?"opýtal sa ma Rory.
"Chlast!"zakričal Chris a obaja sa začali smiať. Navzájom sa pridržiavali a v ruke držali fľašu Jacka Daniell'sa.
"No a potom, keď sme išli naspäť, tak sme stretli pernikovú chalúpku, v ktorej chodili čarodejnice len v spodnom prádle.."pokračoval vo svojom rozpravaný.
"Vy ste boli v bordeli?"prerušila som ho.
"No, teoreticky áno, ale prakticky nie. Nejaký trollovia nás tam nechceli pustiť."zachmúril sa Chris.
"Áno, vrajže sme im dali peniaze z Monopoly. Ale veď my sme Monopoly ani nehrali dopiče!"zanadával Rory.
"No a potom, sme sa vybrali ku zúbkovej víle.."začal doplnovať Chris.
"Och, nie. Vy ste boli u zubára?"
"Ale kdeže, pod zmyslom zúbková víla myslel tetu v novinovom stánku. Nechcela nám predať svoje umelé zuby."Rory sa chytil za srdce a následne sa napil z fľaše.
"Viete čo, radšej poďte dnu."uvolnila som im priestor, aby mohli vojsť, čo aj urobili.
"No a potom, nás kúzelný zajačik doviedol až sem. Takže ty musíš byť potom Alica."prihmúril oči Rory a celú si ma prezrel.
"Nevyzeráš teda ako ona! Ten zajac nás zaviedol zle. Poď bro, ideme preč. Alicka nás už určite niekde čaká. A ju predsa čakať nenecháme. Ale aby si nepovedala, tak ťa pozývame do štvorky!"vážne som dostala pozvánku na štvorku?
YOU ARE READING
Stalker
Teen FictionViem, že je to šok a nikto to asi nečakal, no po tých rokoch rokúcich som sa rozhodla znovu publikovať tento príbeh. Len tak, pre spomienku ❤️ Ospravedlňujem sa za všetky gramatické alebo hocijaké chyby ale berte do úvahy, že som mala 15 😅 WARRIOR...