chapter/2♡

469 30 9
                                    

"Hejjjj Is budíček vstáváme!!!"
Začal po mě pokřikovat otravný bratříček.

"Ještě pět minut" zakňourala jsem a dál ignorovala všechno co dělá aby mě vzbudil.

A jak to vypadá jak to upřímně finguje odešel a zavřel dveře.
Tak jsem dal spála-
Po těch pěti min zase přišel a řekl že to bylo pět min ale já ho mám u prdele nikdo mě nebude budit pche...
"Dneska přijde Tommy tak jestli chceš vypadat takhle tak klidně" a s tim odešel ale já si pak uvědomila co řekl.
Vystřelila jsem s postele a běžela za bráchou hned jsem se začala vyptávat kdy přijde atd... Stejnak zůstanu v pokoji xd

Moje otázky ignoroval a já ho už měla plný zuby no tak jsem si šla dát snídani.
Dala jsem si ovoce a vodu nej kombinace.
Po jídle jsem se šla převléct vzala jsem si svoji oblíbenou košili.

 Po jídle jsem se šla převléct vzala jsem si svoji oblíbenou košili

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Černé tričko a kraťasy.

Pak jsem si jen sedla k počítači a začala stříhat video co mi poslal brácha jo střiham mu někdy videa hlavně když se nudím.
Stříhala jsem video dokud mě nevyrušil Gogy.
Který začal říkat že ať jedu s ním na vlakové nádraží on mě nenechá ani chvíli na pokoji aaaaa

Ale nakonec s ním půjdu můžu pák zajít nakoupit.
Vzala jsem si teda menší batůžek a do toho peněženku, klíčky a telefon.
Gogy už čekal u dveří netrpěliví jako blecha to že má za 5 dnu narozeniny a bude mu 25 neznamená že bude otravný jak osa v zadku tvllll
Oba jsme tedy šly směr auto a pak směr nádraží kde bude čekat Tommy jej ale beru to pozitivně aspoň bude zase prdel ale většinu času jsem stejnak v pokoji tak mi to může být ukradený.

Cesta na vlakové nádraží trvá ani ne deset min tak vše je v pohodě!!
Když jsme tam dorazili tak jsme šli najít to nástupiště ale nebylo to těžký už přece se v tom význame ne?
Po chvíli přijel vlak a už náš známý Tommy vylezl a hned jak spatřil Gogyho a Gogy Tommyho se hned rozeběhli proti sobě a obejmuli se.
Ale ono to je divný 17 lety Tommy s ním bráchou kterému bude 25 je už teď velký bummm.
S Tommym jsme se odpověděli a vyrazili jsme teď jsem řídila já a víte byla jsem tak líná a do toho obchodu nejdu prostě ne díky já se s tím tahat jakože nebudu ☠️
Když jsme dorazili domu tak se oba spakovali do pokoje a já jako hodná sestřička šla odnest do pokoje pro hosty věci od Tommyho ale vůbec mi to nevadí.
Pak jsem si jen vzala papání a šla do pokoje kde jsem jako klasický každodenní den usedla k počítači a začala čumět co je nového.
Ale v tu náhle mi přišel e-mail od Mr.beasta ( sorryyyy neumím co skloňovat a to ho sleduju už nějaký ten pátek každý den kouknu aji na 10 jeho videí lul p.a)
Ještě chvíli jsem na to jen čumela a rozmýšlela co by po mě chtěl a taky proč napsal zrovna mě?!

"Gogyyyyyyyyyyyy" ne jen jak to říkám tak jsem zařvala přes celý panelák a musím říct je mi líto sousedu:)
Po chvíli jsem slyšela jak jde někdo do pokoje a řekla jsem si že by byl ochotný přijít následně někdo otevřel dveře a v nich byl můj slavný brácha.
" Co potřebuješ? Že je rušíš?!"
Řekl to jako by mě zcela nenáviděl ale no co však v pohodě už jsem si zvykla hihi
"koukej se dělej! Čum na ten e-mail od koho je" řekla jsem s velkou radostí on se na mě jen otočil a koukal na mě pohledem ať to otevřu a přečtu si to.
( A jelikož jsem líná napsat co tam psal tak budem dělat že tam je něco ve stylu aby si zahrála v jeho videu ok?ok domluveno p.a)

jsem jen tvoje<3// ff karl jacobsKde žijí příběhy. Začni objevovat