Den jedenáctý
Bylo nás už jen 20, když se koukám na toho capka tak mi ho je líto. Jednomu chlapkovi co byl kousek ode mě nasadili botu dvakrát větší jak jeho noha. Tomu zase vedle vzali polštář ale klučina se vzpíral.
Jimmy, Karl a kluci donesli kolečka s ty umělý trávy, položili je kolem dokola a řekl že máme 10sekund na to jít jinak vypadáváme. Stupla jsem si na ten co byl nejblíže u mě. Kluci začmarali zbytek kruhu. Prej když někdo bude chtít tak odejde s tím že dostane $10,000 a všichni začali uvažovat ale já ne protože proč bych mela? Šla jsem tady kvůli srande tak to nevzdam teď. Odešel klučina s už nás tady bylo 19.
Už tady stojíme dlouho. Mezitím vypadl další klučina.
-----
Den dvanáctý
Hned po ránu odešel týpek co byl ve dvojici s tím co omylem šlápl na čáru. Už náš bylo 17 a ja začínám pociťovat bolest v nohach. Jimmy přišel ke klukovi co byl vedle a řekl při tom když byl ve dřepu se dotkl země no a bylo o jednoho méně.
Jednomu klukovi dali místo toho kolečka dvě stopy. Ale nakonec to daly úplně každému. Další půl hodinu šli Karl a Jimmy na tu dřevěnou věc kde mluvili. Karl držel mikrofon před Jimmym bylo to aji roztomilý. Jimmy nabídl že dá $10,001 za to že opustí kruh. Kluk na proti mě hned odešel. A kluk vedle něhi taky. Pak odešla holčina a nakonec další holčina.
Všichni najednou začali řvát Foy kvůli capkovi co tam je ale ten taky odešel no a zůstalo nás tady jen 10 ze 100.
Zůstalijá
Nicol
Classy
Sam
Lincoln
Airrack
Jessica
Blakeli
Andy
JeremyVšude blikaly světla.
ČTEŠ
jsem jen tvoje<3// ff karl jacobs
Fanfiction💗💗💗 Je to mega funny ještě když vím že to psalo moje menší já dva roky do zadu. Nebudu to opravovat takže se omlouvám pokud to není nejlepší 🤷🏻♀️⚠️ <3333 Start 23.9 2021 Konec 4.1 2022