Ráno jsem vstala a cítila že mě někdo objímá poprvé jsem se lekla ale pak jsem si uvědomila že to je Karl.
Hned jsem otevřela oči a viděla jak Karl spí, chvíli jsem pozorovala každý rys jeho obličeje. S mého pozorování mě vzbudilo zaklepání hned jsem se otočila na dveře, nějak jsem se dostala s objetí. Šla jsem otevřít dveře za kterými byl Nick.
„Is neviděla jsi Ka-” hned se koukl nahoru jako trošku víš, hned jsem poznala že se kouká jako za mě. Začala jsem být celá červená a nervózně jsem se usmívala. Všimla jsme si že se to Nick snažil ignorvat ještě ze sebe vykokat něco ve stylu aha máme být za chvíli na snídani. Hned když to ze sebe dostal a to z něho lezlo jak s chlupatý deky.Karl už šel na postel a já si udělala menší hygienu a upravila jsem se.
Šla jsem před svůj pokoj kde už čekali kluci. Společně jsme vyrazili na snídani. V jídelně jsem viděla stůl kde jsou ostatní a koukaji na nás.
Ještě před tím než jsme tam šli tak jsme šli směr místo kde jsou různý jídla typů co se dávají na snídani, já bych to popsala jako švédský stůl.
Já si vzala kukuřicove cereálie a dala si k nim mléko na pití jsem si dala pomerančový džus. Společně jsme vyrazili ke stolu kde už sedí Chris, Chandler a Jimmy plus ten typeček.
( Já jsem celou dobu říkala že má zrzavý vlasy ale má je brunet:( Hold s dálky to nejde poznat)
Při snídani ještě vysvětlit jak to bude a bla bla bla-----------------------------------------------------------
Omlouvám se že je tato kap krátká ale chtěla bych oznámit že ještě do deseti večer bude na profilu nová kap. Budu pak potřebovat nebo pokud budete chtít tak můžete být v příběhu ale to ještě uvidím jaký to bude :D
ČTEŠ
jsem jen tvoje<3// ff karl jacobs
Fanfiction💗💗💗 Je to mega funny ještě když vím že to psalo moje menší já dva roky do zadu. Nebudu to opravovat takže se omlouvám pokud to není nejlepší 🤷🏻♀️⚠️ <3333 Start 23.9 2021 Konec 4.1 2022