chapter/9♡

300 25 1
                                    

Den třetí ráno to bylo jako to předešlé. Lidi byli uprostřed kde je ta kostka či co v ní spali dva lidi a kolem toho taky. Dalo by se říct že je až divný jak tu jsou lidi kvůli penězům, já tu sem pro zábavu a aspoň jsem poznala další lidi.

Jimmy s Chandlerem začali zmenšovat kruh. Chandler nakonec s prdele zmenšil kruh skoro o dva metry. Trvalo hodinu než všichno to co bylo zvýrazněné zasprejovali červenou. Lidi tam byli všude a random typek odešel s kruhu. Já byla kouskem od prostředka a bavila jsem se s Nicol o to jak a proč tady je. Zjistila jsem že ji je 24 let.
Jimmy začala říkal do mikrofonu že když někdo vypadne dostaneme mrbeast burger, místo kaše. Typeček v modrém tričku šel ke kraji kde si stoupl a stal dokud ho nestrčil týpek v zeleným tričku. Všichni začali jasat a křičet s toho jsem si musela až zakrýt uši protože to bylo nesnesitelné.
Po chvíli vypadl týpek v červeném tričku. Kluci začali rozdávat jídlo já si svoje vzala a šla jsem si sednout trošku dál od ostatních. Zaznamenala jsem že se parta kluků a jedna holka snažili dostata míč s čáry ale nějak se to nepovedlo opsss
Borka při tom vypadala, Karl tam hrál s lidma fotbal. U toho týpek zakopl ale chytl se myče. U toho se modlil aby nešlo vidět že se dotkl čáry nohou.

-------

Den čtvrtý

Zase se zkracuje čára a Jimmy začal říkat že je nás tady už jen 55 za 4den.
Karl si ke mě sedl kde jsme si oba povídali o všech kravinach. U toho jsme se smáli a Karl nakonec musel odejít s jednoho důvodu.
Jimmy a Karl vylezli zase na takovou menší věž kde říkali že nám to ulehčí tím že tady pustí písničku. Bylo to vyzvánění s budíku a už teď mě to sere pár strašně moc.
Karl tam začal jezdit s vozíkem já golf, já s Nicol jsme se tam chlamali.
Borec se snažil zhodit mikrofon a telefon od toho telefonu který hrál tu příšernou hudnu. Povedlo se mu to až na potřetí a já byla ráda že to přestalo.

Karl šel do kruhu kde ho všichni popadly a začali ho tahat kde ho zavřeli na WC co tam bylo , musím říct že mi ho je líto. Kluka se zrzavými vlasy zavřeli hned vedle.
Večer zase jako vždy spacáky a spát ale vyjmečne tu byl Karl který seděl vedle mě dokud jsem neusnula.

jsem jen tvoje<3// ff karl jacobsKde žijí příběhy. Začni objevovat