Zachvilku je čas kdy mám být před hotelem. Nazula jsem si boty a vyrazila před hotel. Před hotelem už byl náš zmiňovaný Karl.
Z ničeho nic mě obejmul a já jeho proč bych mu neopětovala objetí. Nakonec jsme vyrazili na to letiště.
Jeli jsme jeho autem ale nějak mi to nevadilo, po cestě jsme se bavili jak to chcou udělat.Po půl hodině jsme dorazili na letiště.
Chvíli jsme hledali dané místo kde by prej ten kamarád byl. Zachvilku k nám šel jeden týpek a strašně mi někoho připomínal. Když jsem si vzpomněla tak ho Karl už objímal a já stala s otevřenou pusou a civěla jsem už na zmiňovaného Nicka. Hned si mě pak všiml a vyvalil oči. Usmála jsem se a šla jsem ho obejmout, obejmutí mi přijmul a stisk zpevnil. Mezitím co Karl nepobíral že se známe jsem se musela začít vyptávat.
„ proč jsi mi nenapsal že přiletíš a proč a od kdy se bavíš s Karlem a taky proč tom nic nevím hmmm???” vyvalila jsem na něj milión otázek na což se hned usmál.
„mělo to být překvapeni a s Karlem se znám už dlouho. Teď otázka od kud ty zase znáš Karla?” nadzvednul jedno obočí při čemž se musel usmat.
„nooo jak jsme si pár dnů zpátky volali tak jsem říkala že budu natáčet video s mr.beastem lkl Jimmym, díky videu a natáčení jsem se seznámila s Karlem.” dořekla jsem svůj monolog a usmála jsem se.
Nakonec jsme to dál neřešili a šli k autu ( jinak už měl kufry) říkali jsme si kde bude Nick ale prej bude teď na tom hotelu a pak u Karla.Po půl hodině jsme dorazili na hotel a jaká náhoda byla že jsme měli pokoje naproti sobě? Přímo na proti mého byl Karl a vedle Nick. Všichni jsme šli s Nicem. Měl skoro stejný
„mám ještě jednu otázku Nicku”
Otočil se na mě a jen kývl hlavou že se můžu ptát.
„ krom toho že to bylo překvapení tak proč tu jinak jsi?”
„budu taky u natáčení toho videa, budu něco jak pomocník, Karl to domluvil s Jimmym :) ” Karl souhlasného kývl a já se usmála nad odpovědí. Za pevné jsem ráda že ho konečně vidím a za druhé aspoň při tom točení videa nebudu sama.
Když si Nick vybalil tak jsme se rozhodli zajít na večeři taky už jen s důvodu že máme hlad, jen jsem si ještě všimla že Nickovi se zavírají oči. Není se čemu divit když u nich je teď kolem třetí ráno pokud dobře vím ( hejjjj já vážně nevím ale mají tam opační čas jak tady v Londýně je o hodinu méně a já Floridě nějak o půlku dne)
ČTEŠ
jsem jen tvoje<3// ff karl jacobs
Fanfiction💗💗💗 Je to mega funny ještě když vím že to psalo moje menší já dva roky do zadu. Nebudu to opravovat takže se omlouvám pokud to není nejlepší 🤷🏻♀️⚠️ <3333 Start 23.9 2021 Konec 4.1 2022