chapter/20♡

315 26 2
                                    

Po chvíli sem přišel a zvedl mě. Byl větší tak místo toho aby se krčil jsem na něj vyskočila a nohy dala kolem jeho pasu.
„co se stalo na tom streamu když jsi odešla?” prolomil ticho a ja ztuhla protože jsem si myslela že se ptát nebude ale opak je pravdou.
Nechci odpovídat ale bude se mě ptát dokud neodpovím a to mi nahání nervozitu, kdybych vymyslela něco co se bude týkat lži tak to pozná a hodně rychle protože neumím lhát.

„nechci se o tom bavit....” řekla jsem s celkem chvějícim se hlasem. Asi věděl a taky slyšel když se mi chvěl hlas, posadil se semnou na postel ale stále jsem se ho držela. Nevím jak to popsat ale teď jsem nebyla tak jak předtím ale teď jsem byla v jeho klíně. Měla jsem hlavu zabořenou do jeho mikiny a on mě hladil po vlasech. Uznal že to nemá cenu se ptát stejnak bych to po chvíli vykecala protože to nedokážu dlouho držet v sobě. 

„důvod byl takový že mě v tu chvíli zamrzelo  když jsi mi řekl že sem jen kamarádka....” řekla jsem po chvíli ticha a on mě přestal hladit a já začala mít strach s toho jak bude reagovat bála jsem se reakce a odpovědi.
„Rose, mám otázku” koukla jsem se na něho. Koukali jsme si navzájem do oči a já se v jeho očích ztrácela, někomu by tato chvíle připadala jako divná a obyčejná scéna co se děje každému ale tohle je vážně takové jak lidi říkají. Ztrácela jsem se v nich že jsem zapomněla něco říct a tak aji on.
Viděla jsem jak jeho pohled směřuje na mé rty a tak jsem se na jeho taky koukla. Zkousla jsem si ret a on se začal přibližovat. V tu chvíli jsem věděla co se stane a já na tu chvíli čekala dlouho a vždy jsem ji chtěla zažít a zrovna s ním.
V tu chvíli se to stalo, něžně mě políbil a šla tam cítit vášeň láska. Dál mi menší polibek a já se odtáhla. Jen on mě přitáhl do většího polibku ale on mě začal líbat tak jsem spolupracovala, nechtěla jsem aby tahle chvíle skončila. V tu chvíli jsem byla jen pro něho a on pro mě, byla to chvíle kdy bych nechtěla aby to skončilo ale bohužel kvůli nedostatku kyslíku jsme se museli odtáhnout. Když jsme se od sebe odtáhli tak jsme oba zhluboka dýchali, opřeli jsme si čela o sebe. Cítila jsem jak se červenám a pak jsem viděla že on sám. Po chvíli se na koukl a vzal dva palce a nimi mi zvedl bradu, tím pádem jsem se mu koukla do oči. Udržoval oční kontakt se mnou.
„citiš stejný city jako já? Cítíš ke mě něco?” buď je to vůl a nebo mu to nedošlo. „záleží na tom jak to cítíš ty” usmála jsem se a on taky protože to začal všechno chápat. „Rose, chceš se stát moji přítelkyni?” nemusela jsem přemýšlet protože jsem už od začátku věděla že ano. „že váhaš” usmál se nad mojí odpovědi a krátce políbil.

Zbytek večera jsme oba leželi a byli v obětí, samozřejmě sem přišli kluci a pak jim vše došlo, nebylo třeba slov. Nick to vzal dobře s brácha poprvé trochu vyváděl ale teď je to lepší musí se smířit s tím že chodím s jeho kámošem.

Začalo to hrou na video a skončilo to stejnými city k němu.


Tohle by byl oficiální konec této knížky ale bude druhá část! Samozřejmě vám dám vědět možná už vyjde dneska :D

jsem jen tvoje<3// ff karl jacobsKde žijí příběhy. Začni objevovat