Už jsem na cestě domů společně semnou jede Nick a Karl už jen s důvodu že chcou vidět bráchu.
Byla jsem ráda že nejedu sama a prej tam budou aji spát tak nevím co je daleko od pravdy.V autě jsme se dobře bavili a já řídila, Karl seděl na straně spolujezdce a Nick v zadu dá se říct že uprostřed.
Domluvili jsme se že budou u nás na týden a já jsem se jenom pousmála.Když jsme přijeli domu tak se kluci přivítali s George a já taky.
Hned na to jsem šla do pokoje kde jsem si dala věci a špinavé oblečení do pračky. Šla jsem si dát konečně sprchu.Po sprše jsem se převlékla do čistého a šla dolu za klukama kteří byli na sedačce a koukali na televizi.
Sedla jsem si mezi Karla a bráchy. Koukli na nějaký film a při tom se bavili kde kdo bude spát.
Nakonec se rozhodlo že Karl spí u mě Nick v pokoji pro hosty. Neměla jsem s tím nejmenší problém a upřímně sama nevím. Zbytek večera kluci hráli hry na ps. Seděla jsem vedle Karla, celou dobu jsem ho pozorovala a on to nejspíše vědět vždy se na mě koukl a usmál hned na to jsem byla červená jak rajče to me zajímá co se mnou jeho úsměv dělá.Nakonec jsem vstala a řekla jsem klukum že budu v pokoji jen kyvli a dál hrály. Do pokoje jsem vešla a sedla jsem si ke stolu konečně jsem zapla počítač. Rozhodla jsem se že zapnu stream po delší době lidi se mě tam ptali kde jsem byla a tam jsem odpověděla že to je tajemství ale že teď budu aktivní. Na streamu jsem byla půl hodiny než do pokoje přišel Karl chat začal šílet sice ví že se s nima bavím ale aji tak. Karl začal číst a já taky po chvíli se tam objevili otázky typu to je tvůj přítel pak zpátky že s ním chodím pak nový ship atd.... Při čtení jsem byla červená jak rajče a jo už zase.
Karl převzal stream a já se koukala do telefonu co mezitím mluvil s klukama na ts. I přes sluchátka jsem slyšela to malý děcko jak říká s prdele že s ním chodím moje nervy ruply a já vzala sluchátka.
„HELE TY MALÝ DĚCKO PŘESTANEŠ MĚ SRÁT KURVA!„ ostatní se smáli ale já měla nervy na hraně. Karl vedle mě umíral smíchy a Tommy začal taky umírat nakonec jsem se přidala. Smála jsem se tolik že jsem až ze židle spadla.
ČTEŠ
jsem jen tvoje<3// ff karl jacobs
Fiksi Penggemar💗💗💗 Je to mega funny ještě když vím že to psalo moje menší já dva roky do zadu. Nebudu to opravovat takže se omlouvám pokud to není nejlepší 🤷🏻♀️⚠️ <3333 Start 23.9 2021 Konec 4.1 2022