Den osmý
Jimmy rozdělil ten kruh na čtyři části podle barev. Po chvíli nic nedělani tam Karl donesl kolo kde jsou 3 napsané že má opustit kruh pak výhra 3000$ a nakonec ( idk jak to přeložit takže se převelice omlouvám.)
Klučina tmavší pleti se přihlásil že chce točit, vypadal že si fakt věří to já se radši do ničeho nezapojila.
Kluk byl se žlutého týmu každý mu fandil ale já taky však jasný ne? Když poprvé zatočil tak šlo vidět že je nervózní ale vyhrál těch 3000$
Když tam pak lidi pokřikovali jméno toho kluka tak jsem poznala že se jmenuje Dejvid. Byl rád, Jimmy mu dal stříbrný kufřík. Začal točit po druhé a všichni fandili já taky a to je co říct, Nicol vedle ani nemukla. Když se to zastavilo tak zas a opět vyhrál, ten má ale štěstí. Začal točit už po třetí víte co se stalo?
Vyhrál zas a opět ale toto bylo poslední kolo. Zbytek proběhlo tak jako vždy, už osm dní tak jako každý večer, už se těším až budu doma kde se vyspím ve své postilce ve svých peřinách. Večer jsme si ještě před tím než jsem šla spát povídali preseneji s Karlem který seděl semnou. Obejmul mě kolem rámen. Povídali jsme si to doby než jsem usnula.-------
Den devátý
Ráno jsem vstala s tím že jsem cítila že mě někdo objímá, hned jsem se na něj koukla a byl to Karl ten chudák tady usnul. Ale musím uznat že je roztomilý jak spí. Začala jsem ho budit, ten byl hned vzhůru koukal se kolem. Nakonec si mě všiml a celý sčervenal ale to já taky.
„ nějak si tady usnul" na kokni jsem se začala smát. Ale po chvíli se taky začal smát.Už tady lidi odcházejí s tím že dostanu nějaký ten kufřík ale já si říkám že vydržím do konce, teda o to se pokusím.
Jedna mladší žena odešla s tím že tam byl chlap který na ni zavolal. Otočila se na něj, capek si klekl a požádal ji o ruku řekla ano , všichni začali tleskat. Čekala bych všechno ale žádost o ruku ne tak aspoň jsem mohla vidět na živo. Zas a opět zmenšili kruh a ke všemu nám dali s dvojicí nohy k sobě já byla s Nicol. Všichni už normálně chodili na jinačí strany ale ok.
U toho když se chlapek a typek chtěli dostat na druhoi stranu se jim nepovedlo protože jeden omylem šlápl na vyznačenou část kruhu.
Tentokrát tady donesli kladu na který byla umělá tráva, na konci byl kufřík, říkám že ta klada je nestabilní. První klučina se to snažil přelézt ale bohužel s přímo na konci mu sjela noha. Na druhý pokus šel kluk co vyhrál to kolo se třemi kufříky, budem mu říkat přezdívkou NiCe (ne nic lepšího mě nenapadlo:( )
Kluk NiCe má dost štěstí a sebevědomí. Ale on to stejnak dá i přes to že se ta klada hejbe jak čert zbavenej. Na konci musel seskočit protože jeho rovnováha selhávala. Teď už třetí pokus a to dál klučina v červeném tričku, dál to jen tak tak.------
Den desátý
Kruh se pomalu ale jistě zmenšoval. A náš zvaný týpek NiCe. Jimmy mu dal kouli černou nevím jak se jmenuje ale děláme že to je věštící koule. Zeptal se jí na otázku jestli ma odejít a ta kulatá píčovina odpověděla ano. A náš typeček zvaný NiCe odešel s polo kruhu.
Po asi pár hodinách přišla další hra a ta je něco ve stylu házení šipek na terč ale toto byla deska s balónky, v balónech jsou papírky. A tady si zahraju taky, házení šipek mi jde už od mala. První klučina nic nevyhrál ale trefil se na první pokus. Druhá šla holčina která vyhrála mini karu asi snad víte co tím myslím?
Třetí klučina vyhral 2,000$ nakonec šel kluk který nemá štěstí a trefil se až na pátý hod, stejnak nic nevyhrál xddd Další šla Nicol trefila se až na potřetí ale dala to ke všemu ale nic nevyhrála, ale smála se a já ji taky. Nakonec sem šla ja a víte co? Mám takovou smůlu že jsem trefila balón ve kterým byl papírek kde bylo že nic nevyhravam, to tak aspoň jsem to zkusila.
Capek s copem si sedl na pleumatiku kde vysel následně do konce. Nechtěla bych být na jeho místě-
ČTEŠ
jsem jen tvoje<3// ff karl jacobs
Fanfic💗💗💗 Je to mega funny ještě když vím že to psalo moje menší já dva roky do zadu. Nebudu to opravovat takže se omlouvám pokud to není nejlepší 🤷🏻♀️⚠️ <3333 Start 23.9 2021 Konec 4.1 2022