Večer jsme už jenom koukali na filmy u Nicka ale taky jsem se já seznamovala s Karlem, jo známe se dost ale aji tak to neuškodí.
„kluci nevadí že si už půjdu lehnout?”
Usmála jsem se když se na mě otočili.
„nemusíš se ptát, klidně běž ráno tě pujdu vzbudit. Pak všichni pojedeme na dané místo” usmála jsem se na Karla když mi odpověděl.
„Nicku hned budu zpátky ok?” Nick se na něj koukl a zakýval hlavou na náznak že ano. Nevím proč jde Karl semnou ale aspoň že tak.
Šli jsme chodbou do pokoje, otevřela jsem kartou a vešla jsem. Karl šel semnou. Vyčistila jsem si zuby co mezitím byl Karl v pokoji. Přišla jsem a Karl vstal s postele. Usmála jsem se na něj a on na mě.
„dobrou noc Is”
Usmál se na mě a dál pusu do vlasu, trošku jsem sčervenala ale nevadilo mi to.
„dobrou noc Karle” usmala jsem se na něj a po chvíli Karl odešel.
Já si lehla do postele, telefon jsem si dala do nabíječky. A konečně jsem si lehla.Už tři hodiny koukám do stropu s problémem usnout, nevím proč ale nedaří se mi.
Koukla jsem se na telefon a bylo něco kolem druhé ráno. Koukala jsem se na ig když mi přišla zpráva od Karla.
Karl
Karl: taky nemůžeš spát?
Isa: víš ty že ne?
Isa: taky nemůžeš usnout?Karl: asi tak
Isa: ty už jsi v pokoji nebo u Nicka?
Karl: přestv si že v pokoji, Nick už spal když jsem přišel.
Isa: tak to je divím:D
ZobrazenoVypla jsem telefon a začala jsem se zase koukat do stropu dokud někdo někdo nezaklepal.
Šla jsem otevřít dveře, když jsem otevřela dveře tak tam stal Karl.
Měl rozcuchaný vlasy a já jsem se nad tím usmála.
Posunula jsem se a ukázala že může vejít zavřela jsem za ním dveře. Nechápavě jsem se na něj podívala.
„proč jsi přišel?” nasadila jsem nechápavý výraz. On se ale usmál.
„ přišel jsem protože nemůžeš usnout a já taky tak mě napadlo proč se nepokusime usnout společně. Po chvíli si ale uvědomil co řekl a začal se červenat. Poznala jsem to protože na něj svítil měsíc.
Taky jsem začala být celá červená. Po chvíli si Karl lehl a naznačil abych šla za ním. Pomalu jsem si lehla vedle Karla ale ten si mě přitáhl do obětí. Začala jsem být zase jako rajče, hlavu jsem si položila na Karlovu hruď. Obejmul mě a já se pokusila usnout. Naštěstí jsem usnula a Karl taky .
ČTEŠ
jsem jen tvoje<3// ff karl jacobs
Fanfic💗💗💗 Je to mega funny ještě když vím že to psalo moje menší já dva roky do zadu. Nebudu to opravovat takže se omlouvám pokud to není nejlepší 🤷🏻♀️⚠️ <3333 Start 23.9 2021 Konec 4.1 2022