Karl mi hned pomohl vstát.
Přesto jsme se oba smáli jak kokoti s prominutím. Pozbitek večera jsem nic nedělala nevěděla jsem co dělat jen čumět do telefonu.
„Is, Is!!!!?” zakřičel na mě Geroge když přišel do pokoje, odtrhla jsem zrak od telefonu kde jsem se kukala na fotky Karla... Děláme jako by sem to nedělala. „co potřebuješ Gerogy?” optala jsem se a čekala co z něj vypadne. „nechceš jít s náma ven? Jdu já a Nick jen se ještě zeptám Karla:D” nad jménem Karla jsem se usmála ale teď se mi nikam nechtělo...„neeeee zůstanu hezky ležet v mojí sladké postely” po dokončení své odpovědi jsem si více zalezla do deky. Nakonec odešel a já mohla pokračovat ve své práci.Zjistila jsem že Nick a Geroge jdou ven ale Karl zůstane nechce mě tady nechat samotnou a to připomínám NEJSEM MALÝ DĚCKO!!!
Šla jsem dolů kde nikdo nebyl. Když jsem šla zpátky tak jsem slyšela Karla s pokoje bráchy.
Nejprve jsem zaklepala a vešla, Karl seděl u počítače a koukal na mě. Usmála jsem se, viděla jsem že pozastavyl stream.
„nevadí že tady budu mega se nudímmmm” ani neztihl odpovědět a já už seděla kouskem dál od PC aby mě nešlo vidět. „nevadí, budu rád když tady budeš” oba jsme se usmáli na sebe a Karl zapl stream.Chat věděl že tam jsem ale hold jsem neměla den na to abych se ukazovala i když možná pozdeji.
( ten kousek píšu na tel od táty ejjj)
nevím ale po hodině začal zase chat spamovat abych se ukázala tak jsem taky tak udělala. Většina mě stejnak zná už jen protože sama streamuju a natáčím. Společně jsme se nasmali a když jsem u toho. Při tom jsem si četla chat a tam bylo dost zpráv o tom že s Karlem chodím ale on to četl taky. „Chat je to kamarádka něj kamarádka” když to řekl tak jsem cítila zklamaní nevím proč ale však to je jenom kamarád?
„omluv mě jdu na čerství vzduch” nemohl nic říct a já byla pryč.
Šla jsem do pokoje kde jsem se zamkla, a sjela jsem po dveřích dolů.
Cítila jsem jak se začínám klepat.
„ne teď ne hlavně ne teď” celá jsem se klepala a brečela, tomu se říká panicky záchvat. „Is otevři prosím” bouchal na dveře Karl ale já se nemohla hejbat. Trošku jsem se posunula od dveří ale šlo to z těžka. Pomalu jsem odemkla dveře a Karl sem hned vešel. „bože Is!” klekl si ke mě a já ho pevně obejmula. „klid jsem tady nic se ti nestane, nádech a výdech” tak jak řekl jsem udělala. Po chvíli se to uklidnilo a já držela Karla v obětí. „zajdu vypnout stream a přijdu dobře?” podíval se na mě a já kývla na souhlas. Slyšela jsem jak mluví s chatem a já jsem stále seděla a koukala před sebe.
ČTEŠ
jsem jen tvoje<3// ff karl jacobs
Fanfiction💗💗💗 Je to mega funny ještě když vím že to psalo moje menší já dva roky do zadu. Nebudu to opravovat takže se omlouvám pokud to není nejlepší 🤷🏻♀️⚠️ <3333 Start 23.9 2021 Konec 4.1 2022