chapter/6♡

368 27 2
                                    

Klukům jsem donesla jídlo a já si šla do pokoje kde jsem si svoje jídlo dala na stůl. Vzala jsem si svůj grafický tablet, zapla jsem večerní stream.
„ahoj chat, dneska mám v plánu udělat menší animaci a pak si můžeme něco zahrát:D ”
Chat samozřejmě souhlasil.
Ani nevím o co jsem se snažila ale něco jsem prostě malovala na grafický tablet. (Really já nemám grafický tablety ale telefon kde se snažím dělat animace ale zatím to vypadá jak špatný postavičky.
Zatím co jsem malovala na grafickém tabletu, chat začal psát nebo spíše spamovat že tam někdo je.
Odtrhla jsem oči od animace a koukla jsem se na stream.  Byl tam dream hned jsem ho pozdravila.
Chat doslova šílel protože nikdo teda málo kdo ví že ho znám aji v realitě.
Nějak jsem to pak neřešila a malovala jsem dál. Při tom jsem do pozadí streamu pustila svůj spotify playlist. Hráli tam písničky a já malovala. Prostě to byl relax stream.

*Den kdy se natáčí video*

Vzala jsem si věci co potřebuji prej si mám vzít jen doklady a to jsem taky udělala. Do mého vaku jsem dala peněženku, klíče a prostě věci co potřebuji. Šla jsem za Gogym jinak Tommy už dávno odešel.
„Brácha já už půjdu ok?”
Otočil se na mě od počítače.
Přišel ke mě a obejmul idk proč.
„hlavně na sebe dávej pozor dobře?”
Jsem ráda že má o mě strach, nejlepšího bráchu už mít nemůžu.
Vzala jsem si boty a šla do auta. Jimmy mi už poslal adresu a já zjistila že to je půl hodina cesty ale no co.
V autě jsem si pustila písničky a při cestě jsem si zpívala. 
Po asi te půl hodině jsem dorazila na místo. Napsala jsem Jimmymu že jsem na místě ten dal zobrazeno. Vylezla jsem s auta a koukla jsem se kolem dokola, bylo tu hodně aut a budova podobající se tělocvičně která je větší tak 4x. Brala jsem si jen nějaký věci do kapes a čekala.
Naštěstí se za nedlouho objevil a šla jsem jeho směrem. Vedle něj šli další dva kluci. Jeden mi však byl povědomí ale nějak jsem to neřešila. Přišli ke mě a podali jsme si ruku.
„Isabella” těší mě.  Usmál se na mě a kluci taky, postupně jsem se seznámila aji s ostatními. Ten menší co mi někoho připomíná se jmenuje Karl a ten vedle vyšší se jmenuje Chris (nevím jestli to je dobře ale myslím že jo:D )
Po cestě mi vše vysvětloval Jimmy a já poslouchala. Vstoupili jsme do budovy, ve vnitř to je menší místnůstka, Jimmy řekl že ještě něco zařídit prej de pak uvidíme, Chris šel s ním a já tady zůstala s Karlem. Zavedl mě do šaten kde mi dal tričko zelené.
Ještě ale při cestě do šaten jsme si povídali. „Karle ty mi strašně někoho připomínáš víš to?” otočil se na mě a vypadalo že přemýšlel a já se ani nedivím. Po chvíli mi to ale došlo idk jak ale však v pohodě.
„ nebavíš se náhodou s mým bráchou?” zastavil se a koukl na mě.
„jak se jmenuje?” zeptal se mě po chvíli stání na místě.
„George- George Davidson přesněji”
Teď se na mě koukl já na idiota.
„bavím no ale počkat ty jsi ta jeho sestra?”
„jop to jsem ja” usmála jsem se na něho a šli jsme dál.

jsem jen tvoje<3// ff karl jacobsKde žijí příběhy. Začni objevovat