Druhý den ráno mě vzbudil Karl s tím že už máme vstávat a že mu má dát spacák. Tak jsem udělala, spacák jsem opět zabalila a podala ho Karlovi který se spokojeně usmíval a nakonec odešel. Po zhruba asi pěti hodin oznámil Jimmy že bude zmenšovat kruh. Zmenšil ho asi o 50centaku. Bylo zajímavý jak se to snaží zabarvit přesněji tu trávu umělou. Za tu dobu jsem se více seznámila s Nicol a Karlem který byl často u mě, nevím proč se bavili zrovna se mnou ale jsem mega ráda že tu mám společnost.
Všichni se začali hrnout ke Karlovi a typkovi do má žlutý tričko a kratší vlasy. Řekli si že si zahrajou kamen, nůžky, papír tu hru každý zna. Hraje se to to že pokud prohraje ten typek tak musí opustit Kruh. Víte kdo vyhrál? Karl. Všichni v místnosti začali řvát a já tam umírala smíchy s Nicol. Typeček šel k bílé čaře kde ji přeskočil a už náš bylo jen 93 to ale rychle utíká co? Pak typečka v modrým tričku odešla, v zeleným tričku, černěným tričku, žlutým tričku, pak typečka s dredama do bílo černé barvy vypadla. Borka v červem se snažila udělat provaz a moc jí to nevyšlo, zítra ji to bude na 100% bolet.
Pak dva kámoši ve žlutém tričku, ze sebe udělali borce a taky odešli teď nás je 85.Nakonec nastal zase večer kde jsme dostali spacáky.
V polo spánku jsem uviděla typečka co se natahuje pro balíček se sušenkoi kterou tam někdo hodil. A taky jsem si všimla že se dotkl čáry, nějak jsem to neřešila. Dokud tam nepřišel Karl a týpek se zrzavými vlasy a nejspíše mu řekli že se toho dotkl. Odešel a já mohla spokojeně spát.-----------------------------------------------------------
Kapitoly budou vycházet po dnech, kap píšu hned po tom co napišu další ke všemu při tom stopuju to dané video aby tam byli i malé záběry a detaily co tam jsou:D
ČTEŠ
jsem jen tvoje<3// ff karl jacobs
Fanfiction💗💗💗 Je to mega funny ještě když vím že to psalo moje menší já dva roky do zadu. Nebudu to opravovat takže se omlouvám pokud to není nejlepší 🤷🏻♀️⚠️ <3333 Start 23.9 2021 Konec 4.1 2022