chapter/7♡

338 29 3
                                    

Vzala jsem si tričko a oblékla. Věci jsem dala asi do něčeho co vypadá jak skříňka. Zašla jsem za Karem který mě vedl do místnosti kde je hromada lidí. Začala jsem se ptát o co jde atd... Já si myslím že mu zachvilku vybouchne hlava ze mně.
Začal se smát ale nakonec mi odpověděl že tam bude 100lidi soutěžit o $500,000 ( idk kolik to je v česku) stejnak jsem nechápala ale tak ok.
Došli jsme do větší místnosti twl a musím říct že to je moc moc velká hala. Karl mi jen ukázal kde mám jít, koukala jsem a byli tady lidi se zeleným tričkem pak se žlutým, červeným a modrým. Vešla jsem to červeného kruhu, kde už Jimmy začal mluvit a já pochopila to že se hraje na posledního kdo tady bude.
Sedla jsem si trošku dál od lidí, radši budu sama někde v klidu. Už ani ne po půl hodině vypadl typeček kvůli autu jako wtf jo dobrý. Karl si sedl vedle mě a tak jsem měla s kým se bavit.
Postupně lidi vypadavali a ja se seznámila s Karlem. Při tom jsem se koukala kolem dokola, místnost byla kolem dokola velká. Byli tam stany a pak věští obytný vůz. Nakonec tam byla tabule kde byli všechny jmena lidí co tady jsou. Kamery jsou kolem dokola každých 6metru od sebe. Pár lidí má u sebe taky kameru a Jimmy chodí a ptá se lidi ale mě je to šumak.
Lidi si tam aji házeli s balonem a křičely když měl vypadnout další borec. To už jsem šla k tomu a taky jsem si všimla že tam už byl aji Karl.
Postupně vypadli lidí kvůli televizi, tabletu a pak tam aji jedna paní dostala kufřík kde byli peníze, na místě se rozbrečela. Jak to tak šlo tak aji zamnou byl Jimmy a dokonce jsem se spatřatelila s jednou holčinou jmenném Nicole ( to jméno je rl na ty tabuly v tom videu 1:20 když odečítá toho borce)

Po chvíli asi tak pár hodinách kluci přesněji Chris s Jimmym stůl s krabičkama kde je jídlo a za nimi hned Karl a typeček co má oranžový tričko a černý vlasy. Stoly položili do kruhu a lidi si to začali rozebírat. Mě to jídlo sám osobně donesl Karl nevím proč ale aspoň se tam nemusím mačkat jak ty lidi co se o to rvou jak nějaky hladový psy.
„děkuju Karle ale mohla jsem si pro to jít :D " řekla jsem po tom co mi podal bílou krabičku s jídlem. Usmál se a odešel a já šla za Nicol seděla kousek dál a jedla, sedla jsem si k ní a ta si mě všimla a usmála se. Otevřela jsem krabičku ve které byl stejk a brambory k tomu voda a malá miska s omáčkou.
Po chvíli nám začali rozdávat spacáky, já si svůj spacák vzala a odešla jsem k Nicol kde jsem si rozložila spacák a lehla si, když sem ležela tak jsem cítila na sobě pohled, sedla jsem si začala jsem se koukat kolem dokola kdo na mě kouká. Po chvíli jsem viděla kousek od sebe nebo spíše před sebou Karla jak se na mě kouká. Usmála jsem se on si toho toho všiml tak se radši otočil. Musela jsem se zasmát, nakonec jsem si lehla a po chvíli usnula.



jsem jen tvoje<3// ff karl jacobsKde žijí příběhy. Začni objevovat