chapter/17♡

351 32 4
                                    

Po půl hodině jsme dojeli na věští stadion ale teď byl otevřený.
Nevím jak to popsat ale jak se dělají takové ty závody formuly, aut atd.... 

Na sobě jsem měla zase svoje zelené tričko a Karl mi nasadil kameru tím stylem že to mám na hrudi. Pak mi jen dál sluchátko něco abych pak slyšela jak někdo do toho mluví a bla bla bla
Nakonec mini vysílačů a kameru do ruky. Karl a Nick mi popřali hodně štěstí, Jimmy začal počítat do 10 a všichni jsme utíkala.

Běžela jsem s Nicol ale nakonec jsem se rozdělila a šla jsem s Blakely ( idk jak to napsat ale je to prostě na tom videu a jen že to bude jinačí protože ta typka je popravdě sama )

Po chvíli běhání jsme se s Blak ( bude to její přezdívka ale pssss) schovali do budovy a první kdo vypadl je Nicol a za ní hned Chris. Nakoukla jsem a viděla jsem úplný hovno.
Po chvíli se k nám přidal typeček který se jmenuje myslím že Classy.

Momentálně jsme uvnitř budovy a jsme na poschodí lkl schodech kde se bavíme kam se schovame.
Rozdělili jsme se a já šla sama a říkám že mi to nevadí utíkat umím tak dobrý. Po cestě jsem opět potkala Classyho společně jsme nějakým záhadným způsobem (omylem) převrátili golfový vozík. A jak se to vlastně stalo že o tom mluvím? Bylo to tak že nám začal volat přes vysílačku Jimmy a ptal se kdo převrátil vozík.

Po cestě jsme potkali dost účastníků.
Běžela jsem po stadionu a zakoukala jsem se na to jak se někdo schoval za auta, podle barvy triček by to měl být Andy a Lincoln ( mě to jméno něco připomnělo haha)
Chris s Jimmym jeli po stadiónu v golfovém vozíku a snažili se někoho najít. Já si mezitím dá se říct seděla na zemi mezi lavičkami na jevišti ( idk jak se to řekne ale myslím že slovo jeviště je blbý význam-)
Kluci zajeli do větší budovy uprostřed stadionu, všimla jsem si že hned u toho vylezl Sam a to byla osudová chyba.
Hned ho kluci uviděli a já jsem měla dost abych se nezačala smát už teď je ryskantni mluvit natož se smát.
Kluci se za jim rozeběhli a bylo dobrý to tak vidět, po cestě Sam našel Andyho kterého nakonec taky kluci uviděli.

Při tom když Jimmy běžel po Samovi našli Blak-
A ta to místo Sama schytala musím říct že mi ji bylo líto ale jsem ráda že jsem šla nakonec sama :)
Nakonec ani ne za chvíli chytili aji Sama a teď nás bylo jen 5. Zachvilku chytili Classyho a hned potom se za dalším rozeběhl Nick a já si spokojeně chodila mezi budovou a kavárnou kde byl před chvílí Jimmy a Chris.

Jeden už zmiňovaný Airrack se schoval do auta a musím říct že to neměl dělat. Hned u něj bylo dost lidi. Nick se to snažil otevřít ale ten debil zamknul auto ale to nebylo na dlouho hihi

Viděla jsem golfový vozík a tak si říkám kde berou ty vozíky?
Po chvíli zas a opět vypadl další a teď můžu ráda říct že jsem jedna ze 3 lidí co přežili. Kdo zůstal tak jsem já Lincoln a Andy.
Schovala jsem se za budovou, ve vnitř budovy nebo spíš se tomu dalo říkat garáž xd
Ve vnitř budovy jsem po chvíli slyšela kroky a já začala být čím dál tím více nervózní. Vyběhla jsem s budovy a běžela jsem směr auto a říkala jsem si že to auto jen obejdu a schovám se někam jinam než tady. Když jsem to auto obíhala tak na mě bafl Karl a já místo toho abych byla sklamana jsem se lekla jak prase začala jsem umírat smíchy a Karl semnou.

Kluci mě odvedli do toho kruhu a zase odbehli já si zase sedla opět vedle Nicol která pozorovala dej kolem toho jak Jimmy mluví na Andyho protože teď zbyli jen dva a já si myslím že zachvilku jen jeden. Andy se rozeběhl směrem sem a běžel kolem toho kruhu kde jsme teď já to jen sledovala a mlčela, mezím ostatní fandili atd....
A s radostí říkám je ho chytli a víte kdo vyhrál přece nás Lincoln!

-

jsem jen tvoje<3// ff karl jacobsKde žijí příběhy. Začni objevovat