Od incydentu z Mattheo minął tydzień, chłopak ciągle gdzieś znikał i nikomu nie chciał powiedzieć gdzie, uznałam, że nie będę na niego naciskać, będzie chciał to powie. Zaczęłam dużo czasu spędzać w bibliotece aby poprawić swoje stopnie.
Dzisiaj uznałam , że chce odwiedzić dział ksiąg zakazanych , oczywiste jest to , że żaden z nauczycieli nie da mi pozwolenia bez konkretnego powodu. Więc pójdę dzisiaj w nocy.
W nocy godzina 22.55
Spojrzałam na zegarek , zauważyłam, że jest już po ciszy nocnej, idealny moment aby pójść troszkę poszperać . Wstałam z łóżka , zabrałam ubrania wcześniej pozostawiane na krześle i ruszyłam do łazienki aby się przebrać, przemieszczałam się bardzo cicho aby nie obudzić Daphne .
Ubrałam na siebie czarne spodnie i czarną bluzę z kapturem. Wychodząc z pokoju wspólnego narzuciłam na siebie zaklęcie kameleona , nie chciałam zostać złapana , różdżkę schowałam do kieszeni bluzy. Szybko przeszłam lochy oraz korytarze i po cichu weszłam do biblioteki, nikogo nie było . Riszyłam w stronę działu ksiąg zakazanych , za pomocą zaklęcia otworzyłam furtkę.
Zaczełam szukać książek, które mnie interesują, ostatecznie wzięłam "Najczarniejsza czarna magia" , " Klątwy i uroki" , chciałam poszukać czegoś jeszcze ale usłyszałam kroki, schowałam się za jednym z regałów.
Zauważyłam postać męska , gdy podeszłam bliżej, Zauważyłam ,że to Riddle , szukał czegoś na dziale z literą "H". Chciałam się cofnąć ale wpadłam na regał i zwaliłam książkę, Mattheo w błyskawicznym momencie skierował różdżke w moją stronę, Bogu dziękuję za zaklęcie kameleona .Pov.Mattheo
Szukałem czegoś o Horkruksach w dziale ksiąg zakazanych jednak usłyszałem spadające księgi , momentalnie spojrzałem w tamtą stronę i skierowałem tam różdżkę , nikogo nie widziałem jednak czułem kogoś obecność, wypowiedziałem jedno z zaklęć dzięki,któremu można bardziej wytężyć wzrok , zauważyłem Maddie, co do cholery ona tutaj robi, z jednej strony wiem , że interesuje się czarną magią ale nie sądziłem, że ją tutaj spotkam, chyba wyczuła , że się na nią patrzę bo zaczęła się cofać i uciekła . Niech to szlag, nie wiem co widziała, muszę z niej to wyciągnąć.Pov. Maddie
Zauważyłam, że mi się przygląda , przecież to niemożliwe aby mnie widział,zaczęłam się cofać i uciekłam do dormitorium. Położyłam się do łóżka. Przed snem zastanawiałam się czego Mattheo szukał w dziale ksiąg zakazanych na literkę "H"...
Pov. Mattheo
Wychodząc z biblioteki wpadłem na genialny pomysł , użyje na niej legimencji, wątpię aby była tak zaawansowana aby znała oklumencje. Zajmę się tym jutro, ruszylem do swojego dormitorium.
Nazajutrz
Pov. Maddie
Wstałam rano a raczej zostałam obudzona przez Daphne , która latała po pokoju jak poparzona.
-Daphne co ty robisz ? - spytałam przecierając zmęczone oczy
- Szukam moich ulubionych czarnych jeansów - odparła szperając w szafie
- Weź, moje, mamy ten sam rozmiar. - odparłam.
- Dziękuję- powiedziała i usiadła na toaletce i zaczęła się malować.
Wstałam leniwie z łóżka i ruszyłam do łazienki. Ubrałam się w zwykłą czarną spódniczkę w kratę, białą koszulę , zawiązałam krawat w kolorze domu i narzuciłam szatę, nie malowałam się zbytnio , tylko pomalowałam brwi i podkreśliłam rzęsy. Wychodząc z łazienki złapałam torbę i wyszłam z dormitorium. Ruszyłam przez pokój wspólny na OPCM ( obrona przed czarną magią ). Usiadłam z tyłu klasy czytając "Klątwy i uroki " obok mnie ktoś odsunął krzesło, poczułam bardzo mocne męskie perfumy. Spojrzałam na osobę siedzącą obok mnie. Zamknęłam książkę i schowałam ją do torby.
CZYTASZ
Mattheo zrozum mnie | Mattheo Riddle 18 +
Teen Fiction- Zamknij się Nott - warknął w moją stronę - Myślałam ,że lubisz jak krzycze Riddle - odparłam z uśmiechem Opowiadanie zawiera; sceny seksu , różnego rodzaju używki ,śmierć , przemoc, bdsm, toksyczne relacje. Opowiadanie jest przeze mnie wymyślon...