"Wheein..."
"Selam kuzen."
Yüzünde her zaman olan o aşağılayıcı bakış vardı, rahatsız edici şekilde tüm vücüdumu kötü bakışlar atarak süzdü.
"Sen..biraz kilo mu aldın? Damacana gibi olmuşsun."
Görür görmez beni eleştirmesi o kadar sinir bozucuydu ki, saçına yapışmamak için zor duruyordum.
Sanki komik birşey söylemiş gibi iğrenç kahkahasını patlattı, göz devirip artık bu saçmalığa son vermem gerektiğini kendime hatırlattım.
"Wheein, ne saçmalıyorsun ve neden evime geldin? Annem ve babam burda değil sende git artık."
"O iki moruğu görmeye geldiğimi kim söyledi? Ben Jungkook için geldim, bu arada nerde yakışıklı afet, içeride mi?"
Kapıyı ittrip içeriye dalması uzun sürmemişti.
O içeri geçerken, kapının önünde bir süre sinirden tepinip, içeri doğru gittim, ikisini yanlız bırakmak hiç iyi bir fikir değildi.
Salona girdiğimde, wheein'in resmen jungkook'un kucağına oturmak üzere olduğunu gördüm.
Evet, bu artık son noktaydı.
"Jungkook!"
İkisi hızla bana dönerken, jungkook aniden ayağa kalktı.
"E-efendim Taehyung?"
En kötü bakışlarımı atarak tekrar konuştum.
"Biraz gelebilir misin?"
"Ah tabi tabi geleyim."
Hızla arkamı dönüp mutfaktaki bahçe kapısına ilerledim Jungkook'u beklemeden çıktım dışarı.
Cidden aşırı sinirlenmiştim, bu kız resmen baş belasıydı, geçmiş yıllarda sürekli evimize gelirdi. Wheein'i hiç bir zaman sevmemiştim çok gevşek ve bencil bir insandı, her konuda kendi istediği olsun isterdi, istediği olmayınca oyuncağı elinden alınmış bir bebek gibi davranır istediğini yaptırırdı.
Babam ona çok düşkündü, hatta benden bile daha fazla seviyor olabilir.
Herneyse.
Jungkook'u ilk gördüğü zamandan beri takıntı yapmıştı resmen sürekli ona yakın davranmaya çalışır, ona temas eder, onu etkilemeye çalışırdı, tabii eskiden bu yaptıklarına tek kelime edemezdim, ama şimdi, şimdi buna izin veremezdim.
Jungkook'u benden almasına izin veremezdim.
"Bebeğim, iyi misin?"
Jungkook'un seslenmesiyle kendime gelmiştim. Ve sinirim iki katına çıkmıştı.
"Jungkook! Kız içerde içine düştü ama sen tek kelime etmedin!"
"Sevgilim, ne dememi bekliyorsun ki, kızı terslese miydim?"
Sinirle güldüm, benimle dalga geçiyordu resmen.
"Dalga mı geçiyorsun? Sanki ilk defa yaptığı şey! Eskiden de aynı şeyleri yapıyordu..! Ama değişen şey ne biliyor musun? Ben, Jungkook. Ben eski Taehyung değilim, o sessiz Taehyung değilim ve ben artık senin sevgilinim ve o kıza seni yedirmeyeceğim."
Yüzüme, her an üstüme atlıycakmış gibi bakmaya başlamıştı.
"Taehyung, şuan aşırı sexysin, bebeğim."
Göz devirip omzundan hafifçe ittirdim.
"Saçma sapan konuşma, ha bu arada eğer bişeyler olsun istiyorsan, o kızdan uzak dur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret | Taekook ✓
FanfictionGizli olmaması gereken bir aşk ama neden gizli yaşanıyor? Yada yaşandığı zannediliyor?