ondördüncü bölüm

422 25 18
                                    

"Hyung, bokum- ay bogum ve saz arkadaşları çıktı okuldan!"

"Tamam biz Namjoon'la önlerini keseceğiz sizde arkadan gelin!"

"Tamam Hyung!"

Ben ve Jimin duvarın kenarına tünemiş, sessiz konuştuğumuzu zannederek bağırışıyorduk. 

"Jimin, come on bro!"

"Ya ne diyorsun tae! Amerikan filmi mi çekiyoruz?"

"Ya of! iki dakika Cool takılalım dedik sıçtın içine ya!"

"Boş boş konuşma hadi yürü!"

"Jimin biz niye bağırıyoruz?"

"Hakikatten lan niye bağırıyoruz?"

Sinirle gözlerimi devirip, Jimin'i yakasından tutarak tünediğimiz duvardan kopardım, onuda peşimden sürükleyerek okulun arkasında ki boş alana doğru ilerledim.

Bizden önce gelen gruba uzaktan bir bakış atarak Jimin'i dürttüm.

"Pişt baksana bokuma, toplamış bütün okulu, şerefsiz."

"Ay evet lan, bu kadar kişiyle nasıl başa çıkıcaz, ağzımızı burnumuzu kırar lan bunlar ."

"Aslında benim aklımda birşey var ama, sonu çok iyi olmayabilir."

"Ne? Boşver dayak yemekten iyidir."

"Tamam, Jungkook'u arayacağım."

"Tamam ara da yani oda tek başına ne yapabilir ki?"

"Adam toplamasını söylesem?"

"Lan arasana hadi! Jin Hyung'lar dayak yiyecek şimdi!"

"Tamam tamam bağırma bana!"

Vücüdumdaki adrenalin patlaması  yüzünden titreyen ellerimle telefonumu göt cebimden çıkardım.

Rehbere girip Jungkook'un üzerine bastım, kulağıma götürüp beklemye başladım ikinci çalışta açmıştı.

"Bebeğim?"

"Aşkım, nasılsın?"

"İyiyim de senin sesin neden titriyor? Bişey mi oldu?"

Derin bir nefes alıp tam konuşacakken Jimin telefonu elimden çekip kendi konuşmaya başladı.

"Alo enişte, nasılsın? İyiyim bende sağol. Enişte adam lazım bize, tüm adamları topla gel hadi Jin hyung'lar dayak yiyecek yoksa."

"Ya! Jimin ne biçim anlatıyorsun ya? Adamın kalbine indireceksin."

Elinden telefonu çekip kendim konuşmaya başladım.

"Alo! Tae ne oluyor? Ne adamı ? Sen iyi misin? Konuşsanıza!"

"Alo kook. Aşkım şimdi şöyleki öncelikle sakin ol-"

"Lann! Kavga başaldı! Ben gidip yardım edeceğim sende çabuk konuşup gel."

"Açılın ulaaann AAAAĞĞĞ!!"

Jimin katil civciv gibi bağırarak kavgaya koşuşundan sonra telefona geri dönmuştüm.

"Jungkook, anlatacak vaktim yok arkadaşlarım dayak yiyor. Sen lütfen biraz adam toplayıp okulun arkasındaki boş alana gelir misin? Acil lütfen."

"Tamam tamam hemen geleceğim! Bu burada bitmedi Taehyung hesabını daha sonra vereceksin."

"Tamam hesapta veririm herşeyi veririm, gözünün yağına ekmek banayım, çabuk ol."

secret | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin