"Alo anne?"
"..."
"Ne sen ciddi misin?"
"..."
"Ah hayır, anne tabi ki çok sevindim."
"..."
"Bu akşam biraz erken değil mi?"
"..."
"Yani siz yorulmayın diye, aceleye gelmesin yani."
"..."
"Tamam anne, haber veririm. Bende seni çok seviyorum, dikkatli olun."
"..."
"Hoşçakal annem."
Telefonu kapatıp yatağımın yanındaki komodinin üzerine bıraktım tekrar önüme dönüp göğsüme kedi gibi kıvrılmış sevgilimin saçlarını şefkatle okşamaya devam ettim.
"Anneler mi geliyor bebeğim?"
"Ah evet bu akşam burada olururlar. Evde olan ilişkimizi daha fazla sürdüremeyeceğiz galiba."
"Maalesef evet, şimdi gizli saklı mı buluşacağız?"
"Ne yazık ki öyle."
"Madem bir süre rahat olamayacağız, bizde şimdinin tadını çıkaralım değil mi?"
Göğsümden kalkıp kendini yan tarafıma attı beni kolumdan çekerek kucağına oturttu.
İkimizde çıplaktık ve kucağına oturunca inlememi tutamamıştım.
O belimden tutup kendine biraz daha yaklaştırıp dudaklarıma uzandı ama öpmedi.
"Kim Taehyung...o kadar güzelsin ki, bazen senin güzelliğine diyecek kelime bulamıyorum. Bazen karşında dilim tutuluyor, eğer beraberken sana iltifat etmemişsem anla ki ya dilim tutulmuştur yada güzelliğini anlatacak kelime kalmamıştır."
Sarfettiği sözler o kadar güzeldi ki gözlerim dolmuştu.
Konuşmadan dudaklarına uzanıp derin bir öpüşme başlattım bir nevi cevap vermiş oldum.
Kendimizi kaybetmiş şekilde öpüşürken hiçbir şey umrumuz da değildi.
Sadece ben ve o vardı. Yani biz vardık.
-
"Anne cidden doydum bak gerç-"
Cümlem annemin ağzıma tıktığı yemekler yüzünden yarım kalmıştı.
Annemler geleli 2 saate yakın olmuştu, ve gelir gelmez benim zayıfladığımı hiç yemek yemediğimi söyleyip durmuştu.
Şimdide yemek masasında annem babam ve Yoongi oturmuş yemek yiyorduk.
"Taehyung yemekten sonra çalışma odasına git beni bekle, konuşmamız gereken şeyler var."
Babamın bana hitaben konuşmasıyla, onaylamak için kafamı hızla salladım. Götüm atmaya başlamıştı, kesin Jungkook'u öğrendi, kesin Weehin herşeyi anlattı. Beni mahfedecek.
"Size afiyet olsun ben doydum, baba odada bekliyorum."
Zaten babam yüzünden tüm yediklerim boğazıma dizilmişti, kimsenin birşey demesini beklemeden hızla çıktım salondan, çıkar çıkmaz direk Jungkook'a mesaj attım.
Kocamm💜;
Jungkook, babam öğrenmiş bizi mahfedecek.
Helalim💞;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret | Taekook ✓
FanfictionGizli olmaması gereken bir aşk ama neden gizli yaşanıyor? Yada yaşandığı zannediliyor?