"Ya! Jungkook bir rahat dur ya!"
"Bebeğim, aklıma sürekli yaşadığımız anlar geliyor, azıyorum napabilirim."
Sinirlerim bozulduğu için küçük bir kahkaha atmıştım. Bu adam benim sinirlerimi çok bozuyordu.
Yoongi'nin dediği gibi Jimin gelmişti, yanında Jin, Namjoon ve hobi hyung da gelmişti.
Bende onlar için birşeyler hazırlamak için mutfağa gelmiştim tabi peşimden kuyruk gibi Jungkook'da gelmiş götümü elleyip duruyordu.
"Aşkım, tamam bende düşündükçe bir fena oluyorum ama misafirlerimiz gitsin, sonra tüm gece bizim."
Dudağına küçük bir öpücük kondurup işime devam etmek için tazgaha doğru döndüm, Jungkook da arkamdan belime sarılıp çenesini omzuma koydu.
"Tae, Jin hyung neden Jimin'e kötü kötü bakıyor?"
Bunu Jungkook bile fark ettiyse herkes fark etmiştir kesin.
Jin hyung'a anlattığım şeylerden sonra Jimin'e olan bakışları bile değişmişti geldiklerinden beri jimin'e kötü kötü bakıyordu.
Ama Jimin'in yüzünde gerçekten mahçup bir ifade vardı, o kadar masum duruyordu ki, içim dağlanmıştı resmen, onu gerçekten çok seviyordum kardeşim yerine koyduğum bir insandı.
"Bilmem ki, belki aralarında bir sorun vardır."
Jungkook belimi iyice sıkıp bana daha çok yapıştırdı kendini.
Bazı hareketleri sinirimi bozsada hoşuma da gidiyordu.
Keyifle gülüp kafamı arkaya doğru atıp yanağını öptüm, birden aşka gelmiştim.
"Seni seviyorum."
Resmen Jungkook'un gözlerinin parladığına şahit olmuştum.
"Bende...bende seni seviyorum bebeğim."
Oda yanağıma küçük öpucükler kondurmaya başlamıştı.
Biz kendi kendimize dalmış bir şekilde cilveleşirken, mutfağa Namjoon hyung daldı.
"Ooo hayırlı işler bol kazançlar gençler."
Korkuyla sıçrayıp hemen Jungkook'u ittim, Namjoon hyung kıs kıs gülerek bizi izliyordu.
"Şey hyung bizde öyle birşeyler hazırlıyorduk sizin için."
"Tamam tamam sakin olun, bende su istemek için gelmiştim."
Jungkook hemen bir bardak alıp su doldurup Namjoon hyung'a uzattı.
"Teşekkür ederim Jungkook."
Mükemmel gamzelerini göstererek gülümseyip içeri doğru gitti.
Gittiği anda Jungkook'un karnına dirseğimi çok sert olmayacak şekilde geçirdim. Tabi Jungkook oscarlık bir oyunculukla kendini yere atınca göz devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret | Taekook ✓
FanfictionGizli olmaması gereken bir aşk ama neden gizli yaşanıyor? Yada yaşandığı zannediliyor?