| 35|

78 2 1
                                    

   | Din perspectiva lui Jungkook |

       A durat destul de mult sa il comving pe Jimin sa il invitam pe Hoseok la noi acasa pentru a face proiectul. Nici eu nu il suport, dar nu vreau sa imi risc notele, mai ales ca suntem in ultimul an. 

       - A ajuns Hoseok? intreb eu intrand in sufragerie, unde se aflau Jimin si Yoongi.

      - Pai atata timp cat nu il vezi aici, nu, asta daca nu cumva e invizibil si ne spioneaza, spune Jimin nervos la auzul numelui.

       - Jimin, te rog sa te calmezi! spun eu, realizand abea dupa ca asta o sa il enerveze si mai rau.

       - DAR SUNT FOARTE CALM, TI SE PARE CA SUNT NERVOS? spune Jimin cat mai rastit posibil.

       - Nu, spun sec si plec din incapere, mergand spre camera mea.

         Ma pun sa ma joc ceva pe calculator, dar nu dureaza mult si aud o bataie in usa de la intrare. Namjoon a stricat soneria si nu am apucat sa o reparam inca. Opresc repede calculatorul pergand spre intrare, dar Taehyung deschisese deja usa.

        - Buna, tu trebuie sa fi Hoseok, saluta Tae.

        - Dap, iar tu estiii..., spune Hoseok asteptand sa fie ajutat.

         - Taehyung, eu sunt Taehyung, se prezinta Tae.

          - Incantat de cunostinta, Taehyung! spune Hoseok politicos.

           - Acum ca ati facut cunostinta, ce ar fi sa intram in casa? intervin eu putin gelos.

           - Buna idee, ma aproba cei doi inchizand usa si urmandu-ma in sufragerie.

           - Speram sa nu mai vi, spune Jimin imediat ce il vede pe Hoseok.

           - Daca vrei plec, raspunde acesta vrand sa se intoarca.

            - Incetati amandoi! Nu suntem aici sa ne certam ci sa facem proiectul! Treceti la treaba si nu va mai comportati ca niste copii! strig eu la amandoi, iar acestea se calmeaza.

            - Pai noi va lasam sa lucrati. Jungkook, ai grija sa nu se omoare in casa, imi spune Yoongi luandul pe Taehyung si iesind ambii.

             A durat destul de mult sa terminam proiectul si am cam pierdut notiunea timpului, iar Hoseok si Jimin au uitat pentru cateva ore de conflictul dintre ei. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 01, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

painting the sky | yoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum