|28|

170 13 3
                                    

    | Din perspectiva autoarei|

       Este dimineața, iar Yoongi, Jimin, Jungkook și Taehyung ies pe ușa casei pentru a merge la cursuri.
       - Taehyung, ți-ai luat pastilele? îl întreabă Jungkook pe Taehyung.
       - Ah, am uitat să mi le iau, le voi lua după ore, spune Taehyung.
       - Și dacă se agravează? Mai bine merg să ți le aduc, spune Jungkook întorcându-se.
       - Nu este nevoie, le voi lua când ne întoarcem, spune Taehyung.
       - Nici gând, mă duc după pastile! spune Jungkook.
       - Dar... vrea Taehyung să nege sin nou, dar Jungkook deja a început să alerge spre casă.

       După 5 minute Jungkook se întoarce cu pastilele lui Taehyung și cu o sticlă se apă.
       - Poftim, spune Jungkook și îi înmânează pastilele lui Taehyung.
       - Mulțumesc, spune Taehyung și le ia.
       - Să ai grijă să nu te îneci, spune Jungkook către Taehyung îngrijorat pemtru acesta.
       - Așa o să fac, aprobă Taehyung.
       - Ce grijuliu a devenit Jungkook dintr-o dată, spune Jimin zâmbind.
       - Și ce ascultător a devenit Taehyung, îl completează Yoongi pe Jimin și el zâmbind.

       Jungkook și Taehyung au căpătat o ușoară culoare roșie în obraji și nu au mai spus nimic tot restul drumului. Ajunși la universitate fiecare intră în clasele lor și își ocupă locul în bănci.

       Jungkook și Jimin se așează în aceeași bancă și încep să vorbească despre tema avută pentru azi.
       - Ce mai faci, puișorule? întrebă Hoseok venind la Jimin și așezându-se pe scaunul din fața sa.
       - Ce mai vrei, Hoseok? Lasă-mă în pace! spune Jimin nervos către Hoseok.
       - Hei, eu ți-am vorbit frumos, ar fi bine ca și tu să faci la fel, îi răspunde Hoseok înapoi lui Jimin, care s-a enervat și mai tare.
       - Ce motiv aș avea să îți vorbesc frumos eu ție, tu nu făceai asta? îl întreabă Jimin aproape țipând  pe Hoseok.
       - Credeam că putem fi prieteni, nu este nevoie să te răstești așa. Oamenii se mai schimbă, spune Hoseok pe un ton cât de calm posibil.
       - Da, dar nu cred că tu ești unul dintre cei care se schimbă, Jung Hoseok nu are cum să se schimbe în ceva bun! sare Jungkook încercând să îl ajute pe Jimin să scape de Hoseok.
       - Vă anunț că Jung Hoseok de acum nu mai este același Jung Hoseok din liceu, spune Hoseok încercând să se apere singur.
       - Vreau să o văd și pe asta. Poți să mi-o dovedești? Nu, pentru că este imposibil, spune Jimin cu un râs ironic.
       - Bine, o să vă arăt că eu chiar m-am  schimbat, spune Hoseok ridicându-se și plecând de la banca celor doi prieteni.

       - Bine, o să vă arăt că eu chiar m-am  schimbat, spune Hoseok ridicându-se și plecând de la banca celor doi prieteni

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
painting the sky | yoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum