|26|

182 15 0
                                    

   | Din perspectiva lui Jimin |

       Este dimineața, iar eu și Yoongi mergem spre universitate. Taehyung nu poate să meargă astăzi pentru că îi este rău, iar Jungkook a vrut să rămână pentru a avea grijă de el.
       Mergem unul lângă altul mâinile noaste fiind împletite. Îl privesc cu coada ochiului, pare trist.
       - Yoongi, ești bine? întreb eu oprindu-mă în loc.
       - Da, Jimin, sunt bine! De ce nu aș fi? spune el oprindu-se la rândul său, punându-se în fața mea și luându-mi și cealaltă mâna întra sa.
       - Pari supărat, s-a întâmplat ceva? spun eu în timp ce mă uit în ochii lui.
       - Nu avem timp, întârziem la cursuri, haide să mergem! spune el lăsându-mă de o mână și încercând să meargă mai departe.
       - Baby, haide mai bine să ne așezăm pe o bancă! Simt că ceva nu este în regulă cu tine. Vreau să te ajut, dar pentru asta trebuie să îmi spui ce s-a întâmplat. Putem să nu mergem la prima oră, spun eu și îl îndemn să ia loc pe o bancă din apropiere.
       - Oh, o să încep cu începutul, în urmă cu un an m-am despărțit de fosta mea iubită, mă înșelase cu un coleg, spune el trist privind în jos.
       - Așa, continuă! îi spun eu îndemnîndu-l să povestească mai departe.
       - În urmă cu câteva zile ea mi-a scris și a spus că încă ține la mine, iar ieri am aflat că foata mea iubită ... este de fapt ... verișoara ta, Jennie. Vreau să scap odată de ea! continuă Yoongi de data asta uitându-se în ochii mei.
       - Trebuia să îmi spui de la început, o să trecem împreună peste asta. Îți promit că o să fiu mereu alături de tine și că te voi susține orice decizie ai lui! Te simți mai bine? întreb eu luându-l în brațe și sărutându-i fruntea.
       - Da, îți multumesc că ești aici și că ți-ai făcut timp pemtru a mă asculta! spune el încet.
       - Hei, nu ai pentru ce să îmi mulțumești! Sunt aici pentru a fi lângă tine, spun eu uitându-mă în ochii lui.
       - Știu că nu ne cunoaștem de puțin timp și suntem împreună de și mai puțin timp, dar te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni în toată viața mea! Jimin, te iubesc! îmi spune Yoongi.
       - Yoongi, și eu te iubesc! îi spun eu lui Yoongi și mă apropi încet de el până când nu a mai rămas spațiu între buzele noastre. Gura lui este atât de dulce. După câteva secunde lipsa de aer ne-a despărțit, dar am rămas unul lângă altul îmbrățișați.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
painting the sky | yoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum