|3|

515 50 2
                                    

       Următoarea zi Jimin și Yoongi se întâlniră în același loc pentru ca Jimin să îi prezinte universitatea lui Yoongi, așa cum au stabilit cu o zi în urmă.
       - Bună! Mă aștepți de mult? Scuze că am întărziat, spuse Jimin ajungând acolo.
       - Bună! Nu te aștept de mult și stai liniștit că nu ai întârziat, doar că eu am ajuns prea devreme, spuse Yoongi schițând un zâmbet.
       - Văd că ești foarte punctual, spuse Jimin.
       - Și ce este rău în asta? întreabă Yoongi puțin nervos.
       - Nu am vrut să spun asta, adică, m-ai înțeles greșit.
       - Scuze, sunt puțin stresat, nu am avut o zi prea bună, spuse Yoongi calmându-se.
       - Știu că doar ce ne-am cunoscut, dar dacă vrei sa vorbești cu cineva sunt aici. Ce sa întâmplat? întreabă Jimin.
       - Îmi este greu să mă acomodez cu noi profesori și colegi, spuse Yoongi supărat.
       - De asta sunt eu aici, să te ajut cu tot ce ai nevoie, doar spune-mi și te voi  ajuta, spune Jimin sperând să îți bine dispună noul prieten.
       - Mulțumesc mult că mă ajuți! spune Yoongi recunoscător.
       - Nu ai pentru ce să îmi mulțumești. Ok, acum să îți prezint universitatea. Urmează-mă! spune Jimin luând-o înainte.

    |După ce Jimin i-a arătat lui Yoongi fiecare colțișor al universității|

        - Deci cum ți se pare universitatea? întreabă Jimin.
        - Super, e mult mai mare decât vechea mea universitate! exclamă Yoongi uimit.

        - Mă bucur că îți place, spune Jimin ușurat. Aș putea să te întreb ceva? adaugă puțin nesigur.

        - I-a vezi, poți, spne Yoongi ironic.
        - Crezi că am putea să ne vedem mâine la o cafea? întrebă Jimin timid.
       - Desigur! Pe la ce oră? răspunde Yoongi.
       - La 16 este ok? întrebă Jimin din nou, de data asta puțin mai îndrăzneț.
       - Da, spune Yoongi.
       - Îmi dai numărul tău de telefon și îți trimit eu locul. Ok?
       - Sigur că da, 850******* .
       - Mersi, ne vedem mâine atunci, spune Jimin.
       - Bine, paa, salută Yoongi.

       - Bine, paa, salută Yoongi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
painting the sky | yoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum