| După trei zile |
Namjoon și Jin ajung la casa în care vor locui pentru urmatoarele câteva zile împreună cu Jungkook, Taehyung, Jimin și Yoongi în jurul orei 18. Jimin le deschide ușa și îi invită în casă.
- Bine ați venit! spune Jimin politicos.
- Mulțumim, spun Jin și Namjoon în același timp.Ceilalți trei se aflau în camerele lor, dar la auzul soneriei de la ușa au venit toți în sufragerie pentru a îi saluta pe cu care vor împărți casa în urmatoarea perioadă.
Namjoon și Jin salută cu un " Bună " în timp ce intră în încăpere, iar ceilalți răspund la fel.
- Mai avem o singură cameră liberă, deci sper că nu vă deranjează dacă o veți împărți, spune Jimin.
- Nu contează, ne bucurăm că avem unde să dormim, spune Namjoon.
- O să vă arăt unde este camera voastră. Urmați-mă! spune Taehyung mergând înainte.Namjoon și Jin îl urmară pe Taehyung până în camera pe care o vor împărți.
- Vă las să vă despacheta-ți bagajele și vă așteptăm la masă în 10 minute, spune Tae.
- Mulțumim, spune Jin și începe să își aranjeze hainele și alte lucruri, Namjoon făcând la fel.Taehyung merge în sufragerie unde se aflau ceilalți trei.
- Cine pune masa? întreabă acesta așezându-se pe unul dintre fotolii.
- În primul rând ce mâncăm? întreabă Yoongi care se afla pe canapea.
- Eu zic să comandăm ceva chinezesc, propune Jungkook.
- Ți-am luat o înainte, am comandat deja de la cel mai apropiat restaurantul de mâncare chinezească acum un sfert de oră, spune Jimin.
- Ok, atunci vom aștepta, spune Jungkook făcându-se mai comod în fotoliul pe care stătea.În cinci minute telefonul lui Jimin sună pentru al anunța că a sosit comanda, iar acesta spune că va merge imediat pentru a o ridica.
- A sosit mâncarea, merg să o iau, anunță Jimin ridicându-se de pe canapea.
- Vin și eu să te ajut, spune Yoongi ridicându-se și el.Yoongi a ieșit pe ușa după Jimin, lăsându-i pe Jungkook și Taehyung să aștepte.
- Eu merg în bucătărie să îmi iau un pahar de apă, îmi este foarte sete, spune Jungkook ridicându-se.
- Uite pe masă, spune Taehyung indicându-i spre paharul care se afla pe măsuța din fața canapelei.
- Oh, serios? Nu l-am văzut! Totuși voi merge să mai aduc unul, poate vrei și tu, spune Jungkook din nou.
- Nu vreau, mulțumesc, spune Taehyung.
- Sigur? Poate ți se va face sete, spune Jungkook fiind pregătit să plece.
- Nu îmi este sete, spune Taehyung.
- Ok... , spune Jungkook așezându-se din nou pe fotoliul în care stătea mai înainte.
- Nu mai bei apă? întreabă Taehyung.
- Ba da, spune Jungkook ridicându-se și luând paharul de pe masă. După ce a băut puțin la pus la doc și s-a așezat din nou pe fotoliu.
- Jungkook, de ce încerci să mă eviți? întreabă Taehyung uitându-se la Jungkook.
- Dar nu fac asta, nu încerc să te evit, neagă Jungkook.
- Ba da și vreau să știu care este motivul, spune Taehyung din nou.
- Ți-am spus deja că nu încerc să te evit, ce motiv aș avea? spune Jungkook de data asta uitându-se și el la Taehyung.
- Poate pentru ce s-a întâmplat în bucătărie? întreabă Taehyung din nou.
- Bine... ai câștigat! Da, ăsta este motivul, a spus Jungkook.
- Vezi că nu a fost atât de greu? spune Taehyung.
- Hai să nu mai vorbim despre asta niciodată și să ne prefacem să nu s-a întâmplat nimic, propune Jungkook.
- Dar de ce? întreabă Taehyung supărat.
- Nu îmi place să vorbesc despre asta. Îmi pare rău pentru ce s-a întâmplat, spune Jungkook.
- Mie nu îmi pare, spune Taehyung uitându-se în ochii lui Jungkook.
- Ce? Repetă ce ai spus, nu cred că am auzit bine! spune Jungkook uimit.
- Ai auzit bine, kook! Nu îmi pare rău că mai sărutat, spune Taehyung continuând să se uite în ochii lui Jungkook.
- Tu chiar vorbești serios? spune Jungkook încă ne având încredere în ceea ce a auzit.
- Da, vorbesc foarte serios, spune Taehyung.
- Taehyung, tu... tu mă... mă plăci? întreabă Jungkook cu greu.
- Da. Eu, Kim Taehyung, sunt îndrăgostit de Jeon Jungkook, cel mai frumos băiat din univers, spune Taehyung ridicându-se de pe fotoliul pe care stătea și așezându-se pe cel de lângă Jungkook.
- Și... și eu te plac Tae, spune Jungkook.Auzind asta, Taehyung în luă pe Jungkook de mână și îi arată zâmbetul lui, Jungkook făcând la fel. Jimin deschise ușa de la sufragerie, iar cei doi își retraseră repede mâinile.
- Mâncarea este în bucătărie, puteți veni la masă, spune Jimin închizând ușa la loc și mergând din nou în bucătărie.
- Haide să mergem, spune Taehyung zâmbind și întinzând mâna pentru al ajuta pe Jungkook să se ridice.
- Bine, spune Jungkook ridicându-se și mergând spre ușa, urmat de Taehyung.În câteva momente Jin și Namjoon au intrat și ei în bucătărie și s-au așezat cu toții pentru a lua cina.
____________________________
La mulți ani, army! Astăzi este ziua în care BTS ne-au numit army. Cu toții am format o familie minunată. Am trecut peste multe împreună, am împărtășit atât greutățile cât și bucuriile și am rămas uniți. Muzica celor din BTS ne-a unit mereu și o va face în continuare. I purpe you! 💜💜💜💜💜
CITEȘTI
painting the sky | yoonmin
FanfictionÎn care Yoongi privește cerul în fiecare zi și Jimin îl pictează în secret. ♡ Alte ship-uri : ◇ Taekook ◇ Namjin ◇ BaekSeok ( Baekhyun + Hoseok )