| Din perspectiva autoarei |
La ora 16 Yoongi ajunsese deja acolo, dar Jimin încă nu. A mai așteptat 30 de minute după care Jimin și-a făcut apariția îmbrăcat în niște blugi negri și o bluză albă.
- Bună! Scuze că am întârziat, spuse Jimin abea respirând. Părea că a alergat.
- Bună! Nu-i nimic. Dar ce s-a întâmplat? întreabă Yoongi curios.
- Nimic interesant. Doar că am căzut pe scări și a trebuit să mă reîntorc acasă și să mă schimb, spuse Jimin rușinat.
- Ai pățit ceva? Te-ai lovit? Ești bine? întreabă Yoongi făcându-și griji pentru prietenul său.
- Nu, nu am pățit nimic.
- Sigur totul este în regulă?
- Da, sunt bine. Tu ce faci?
- Sunt ok.| Și-au comandat fiecare o cafea|
- Când te-ai mutat de la vechia universitate? întreabă Jimin curios.
- Acum o săptămână, răspunse Yoongi.
- Unde era vechia universitate?
- În afara Seulului.
- Îți plăcea acolo?
- Da, era foarte drăguț. Nu sunt prea încântat de transfer, dar era singură soluție.
- Înțeleg, ți-e greu să te acomodezi cu noi colegi.Discuția lor fu întreruptă de o voce masculină.
- Bună, spuse vocea.
Ambii sa unitară în direcția de unde se auzi salutul.
- Cu noi vorbești? întreabă Yoongi.
- Da, spuse vocea care se dovedi a fi al lui Jungkook.
- Bună, spuse Jimin. Yoongi, el este Jungkook, cel mai bun prieten al meu. Jungkook el este Yoongi.
- Încântat de cunoștință! spuse Yoongi dând mâna politicos. Stai umpic, eu te cunosc de undeva.
- Dacă mă gândesc bine și eu pe tine. Nu cumva este tipul ăla care a confundat baia fetelor cu cea a băieților acum trei zile?
- Ba da, spuse Yoongi rușinat. Iar tu ești cel care ma scos de acolo, nu?
- Exact.
- Voi vă cunoașteți? întreabă Jimin confuz.
- Așa se pare, spuse Yoongi.| După ce Jungkook pleacă |
- Prietenul tău este foarte simpatic, spuse Yoongi.
- Știu, spuse Jimin.|Amândoi și-au băut cafeaua în liniște|
- Vrei să te duc până acasă, sunt cu mașina? întreabă Yoongi.
- Nu ... adică nu vreau să te deranjez.
- Nu este nici un deranj, spuse Yoongi.
- Bine ... cred că da, spuse Jimin nesigur.
- Haide, urcă! spuse Yoongi din nou.| Jimin urcă în mașină și Yoongi îl întrebă unde locuiește iar acesta îi spuse. |
- Mulțumesc! Salut! spuse Jimin.
- Cu plăcere! Salut! îi răspunse Yoongi după care placă.
CITEȘTI
painting the sky | yoonmin
FanfictionÎn care Yoongi privește cerul în fiecare zi și Jimin îl pictează în secret. ♡ Alte ship-uri : ◇ Taekook ◇ Namjin ◇ BaekSeok ( Baekhyun + Hoseok )