|25|

190 19 1
                                    

    | Din perspectiva lui Yoongi |

         Am terminat cursurile așa că îi aștept pe ceilalți pe o bancă în curtea universității. După 5 minute de așteptat vine și el împreună cu Jungkook.
        - Salutare! mă salută ei când ajung lângă mine, iar Jimin mă îmbrățișează.
        - Salutare! îi salut eu înapoi.
        - Taehyung mai are ore? întreabă Jungkook.
        - Da, mai are o oră, îi răspund eu.
        - Atunci haide să luăm de mâncare, propune Jimin.
        - Bună idee, mor de foame, spune Jungkook exagerând puțin.
        - Ok, haide atunci, spun eu.
Mergem la un magazin și cumpărăm ceva de măncare, după care mergem spre casă.

-||-

        - Bună, este cineva acasă? întreabă Taehyung intrând pe ușa.
        - În bucătărie! îi răspunde Jungkook.
       - Doamne ajută, ați luat aragazul! Mi-e foame de mor! Ce avem de mâncare? întreabă Taehyung intrând în bucătărie și văzând aragazul.
       - Acum voi începe să gătesc ceva, spun eu.
       - NU, YOONGI ÎNDEPĂRTEAZĂ-TE DE ARAGAZ! NU VEI GĂTI NIMIC! strigă Jungkook la mine.
       - Voi face doar niște clătite, spun eu din nou calm.
       - Să îți amintesc ce s-a întâmplat ultima dată când ai vrut să gătești? întreabă Taehyung.
       - A fost din greșeală! răspund eu.
       - Nici gând să gătești! Lasă-mă pe mine, spune Jungkook.
       - Yoongi, lasă-l te rog pe Jungkook să gătească, nu vreau să rămânem fără casă, spune Jimin.
       - Bine, spun eu puțin dezamăgit.

       Eu și Jimin punem pe masă în timp ce Jungkook și Taehyung pregătesc mâncarea. Când terminăm ne așezăm la masă și mâncăm.

-||-

   | Din perspectiva lui Jimin |

       Un ciocănit se aude la ușă, iar eu merg să deschid.
       - Salutare, Jiminie! spune Jennie stând în fața uși.
       - Salutare, Jennie! Ce mai faci? Haide înăuntru! o invit eu.
       - Sunt bine, tu ce mai faci? mă întreabă ea curioasă în timp ce intră în casă
       - Și eu sunt bine, spun eu și o conduc în living.
       - Scuze că nu te-am anunțat că vin, sunt în trecere, își cere ea scuze.
       - Nu-i nimic, dar ce te aduce pe aici? o întreb eu curios.
       - Ieri m-am mutat în Seul și vizitam orașul, iar mașina mea s-a oprit aici, în fața casei. Am chemat un mecanic să o repare, îmi spune ea tristă. 
       - Imi pare rău de mașină! Vrei o cafea? întreb eu încercând să schimb subiectul. În acel moment Yoongi intră în living. Stă în ușa și își fixează privirea spre Jennie, pare foarte surprins. Jennie pare la fel de surprinsă de apariția lui Yoongi.
       - Bună, salută Yoongi venind lângă mine.
       - Bună, salută și Jennie încă  holbându-se la Yoongi .
       - Yoongi, ea este Jennie, verișoara mea. Jennie, el este Yoongi, iubitul meu, le fac eu cunoștință.

       Yoongi și Jennie își dau mâna după care Jennie mă întreabă:
       - De când sunteți împreună?
       - De câteva zile, spun eu zâmbind.
       - Vreți o cafea? întreabă Yoongi ignorând ce a spus Jennie.
       - Merg să aduc cinci cafele, spun eu ridicându-mă.
       - De ce cinci? Suntem doar trei! întrebă Jennie curioasă.
       - Vor veni și Taehyung și Jungkook, acum sunt sus. Merg să îi aduc jos și pe ei, spun eu după care părăsesc încăperea mergând spre bucătărie.

   | Din perspectiva lui Yoongi |

       - Deci Jimin este noul tău iubit! spune Jennie șocată după ce Jimin iese din încăpere.
       - Da, și îl iubesc foarte mult! îi spun eu răstit.
       - Ce are el și nu am eu? Sunt mult mai bună decât el! Și eu te iubesc! Te rog, reîntoarcete la mine! Am nevoie de tine așa cum și tu ai nevoie de mine! A fost o greșeală se ne despărțim! spune ea cu o voce rugătoare.
       - Ba nu, eu nu am nevoie de tine! Înțelege odată! Ce dracu este atât de greu să îți vezi de viața ta și să uiți că am fost împreună! țip eu nervos.
       - Iubire, este atât de greu să te uit! Tu ești viața mea! îmi spune ea.
       - Nu îmi mai pasă de tine! Căută-ți alt pros pe care la care merge vrăjeala asta, la mine nu mai merge! spun eu înainte ca ușa să se deschidă pe ea intrând Jimin, Taehyung și Jungkook. Da, chiar îl iubesc pe Jimin, continui eu văzându-i pe cei trei.
       - Sunt convinsă că și el te iubeste pe tine, spune Jennie prefăcându-se că nu îi vede pe cei trei și că totul este în regulă.
       - Ai dreptete, chiar îl iubesc pe Yoongi hyung, spune Jimin apropiindu-se ușor cu cafelele. El este Taehyung, pe Jungkook îl știi deja, continuă Jimin să le facă cunoștință.
       - Eu sunt Jennie, verișoara lui Jimin, dă Jennie politicos mâna.
       - Încântat de cunoștință, spune Taehyung dând și el mâna.
       - Voi locuiți împreună? întreabă Jennie după ce Taehyung, Jungkook și Jimin se așează.
       - Da, locuim împreună decând părinții meu au plecat în Anglia, răspunde Jimin zâmbind.

       Între noi s-a lăsat o liniște apăsătoare. Îmi iau cana de cafea și sorb încet din ea. Nu știu ce căuta Jennie aici, dar sper să plece cât de curând. Vibratul televonului ei mi-a întrerupt gândurile și liniștea din încăpere. Aceasta ia telefonul și răspunde apoi spune un " Mulțumesc " și închide.
         - A fost mecanicul, a spus că a reușit să repare mașina, spune ea fericită.
        - Mă bucur că s-a rezolvat! spune Jungkook.
        - Trebuie să plec, spune ea ridicându-se.
        - Mă bucur că te-am cumoscut, spune Taehyung în timp ce ne ridicăm cu toții pentru a o conduce pe Jennie.
        - Te mai așteptăm pe la noi, spune Jimin zâmbind.
        - Și voi sunteți bine veniți la mine oricând! La revedere! spune ea ieșind pe ușă.
        - La revedere! salutăm și noi.

       "Însfarsit a plecat!" îmi spun. Am intrat în casă și ne-am așezat pentru a privi un film.

 Am intrat în casă și ne-am așezat pentru a privi un film

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
painting the sky | yoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum