| Din perspectiva lui Jimin |
Mă trezesc târât de Yoongi într-o cămară.
- C-ce se întâmplă? întreb eu șoptit.
- Ai leșinat, îmi spune Yoongi uitându-se la mine.
- Uh, de ce? întreab din nou confuz.
- Din cauza alcoolului, îmi raspunde Yoongi.
- Cât am băut? Sper că nu am creeat probleme, spun eu.
- Ai băut foarte mult, dar nu ai creeat probleme. Totul este ok, spune Yoongi în timp ce mă ajută să mă așez.
- Știi, eu vroiam să îți spun ceva de mult și nu am avut șansa de a o spune, spun eu.
- Cred că ar fi mai bine să îmi spui mâine, probabil încă ești sub efectul alcoolului, spune el.
- Crede-mă, sub efectul alcoolului sau nu ce vreau să îți spun nu se va schimba, spun eu.
- Bine, spune! spune el din nou.
- Știi... eu cred că te plac, spun eu bâlbâindu-mă.
- Tu vorbești serios sau este de la alcool? întreabă Yoongi.
- Vorbesc foarte serios, Yoongi! îl asigur eu uitându-mă în ochii lui.
Yoongi a rămas blocat, nu mai știe ce să spune. Ochii lui spun totul. Buzele noastre se apropie unindu-se într-un sărut delicat. Rupem sărutul amândoi rămânând fără aer.
- Și eu te plac, te plac mult! Nu aveam idee cum să ți-o spun, dar mă bucur că ai făcut-o tu primul! Sincer, aproape mă bucur că te-ai îmbătat și ai avut curajul de a-mi spune adevărul.
- Yoongi, vrei să fim împreună ? îl întreb eu pe Yoongi emoționat.
- Da, Jimin! Vreau să fim împreună! răspunde Yoongi entuziasmat.
Nici unul dintre noi nu crede că asta s-a întâmplat cu adevărat. Suntem foarte fericiți. Yoongi mă trage într-un sărut plin de iubire, iar eu îi răspund sărutul.
CITEȘTI
painting the sky | yoonmin
FanficÎn care Yoongi privește cerul în fiecare zi și Jimin îl pictează în secret. ♡ Alte ship-uri : ◇ Taekook ◇ Namjin ◇ BaekSeok ( Baekhyun + Hoseok )