Cei patru prieteni se pregăteau de petrecere. Jimin tocmai vroia să intre la baie pentru a face un duș. Merge și deschide ușa dar când se uită în spatele ușii îl vede pe Yoongi făcând un duș.
- AAAAAAA, țipă amândoi deodată, iar Jimin închide ușa repede.
- Îmi pare rău, nu am știut că ești la baie! strigă Jimin de după ușa.
- Nu-i nimic, data viitoare te rog fi mai atent! îi strigă Yoongi înapoi.
Jimin fuge în camera s-a și așteaptă ca Yoongi să termine dușul. Stătea cu fața în pernă pentru ca nimeni să nu îi poată vedea față roșie.| Din perspectiva lui Jimin |
Cât de tâmpit pot să fiu! Nu pot să spun că nu mi-a plăcut ceea ce am vazut, dar nu pot să cred că am intrat peste el în baie.
| Din perspectiva autoarei |- JIMIN, AM IEȘIT DE LA DUȘ! POȚI INTRA! strigă Yoongi ieșind din baie.
- OK! îi strigă Jimin înapoi ieșind din cameră după ce s-a asigurat că Yoongi a intrat în camera sa pentru a nu da ochii cu el.-||-
Yoongi și Jimin îi așteaptă pe Jungkook și Taehyung în living. Jimin era ușor roșu amimtindu-și faza din baie.
- Cum îmi stă așa? întreabă Yoongi vrând să știe părerea celui mic.
- Mai bine fară, spune Jimin șoptit.
- Ce ai spus? întreabă Yoongi neauzind foarte bime ce a spus Jimin.
- Iți stă foarte bine, spune Jimin. Mie cum îmi stă?
- Iți stă ok, spune Yoongi.-||-
| Din perspectiva lui Jimin |Tocmai am ajuns, este o casă mare. Am intrat și am fost întâmpinați de Jin și Namjoon.
- Salut! Ce mai fac copilașii mei? întreabă Jin.
- Salutări! ne salută și Namjoon.
- Bună! salutăm noi.
- I-ați cunoscut pe Yoongi și Taehyung? întreb eu.
- Normal că da, Taehyung este verișorul meu, iar Yoongi este cel mai bun prieten al său, spune Jin.
- TU ȘI TAEHYUNG SUNTEȚI VERI? întreabă Jungkook șocat.
- Da, ce este atât de uimitor? întreabă Jin.
- Dar nu semănați deloc, spune Jungkook.
- Știu, spune Taehyung.
- Haideți să bem ceva, spune Namjoon vrând să se bage în seamă și el.
- Copiii mei nu au voie să bea! spune Jin.
- Bebe, sunt mari, spune Namjoon.
Îl urmăm prin mulțime până la bar după care ne dă la fiecare câte un pahar de gheongju.
| După mai multe pahare |
- Haideți să dansăm! îi chem eu la dans.
- Haide! spune Yoongi.
Eu și Yoongi mergem să dansăm în timp ce ceilalți au rămas la bar. Nu aveau chef să danseze.
Eram puțin cam amețit, dar reușeam să mă țin încă pe piciore.
- Jimin, te simți ok? mă întreabă Yoongi.
- Oarecum, de ce? spun eu.
- Nu arăți prea bine, îmi spune.
- Sunt ok! Hai să mai bem ceva! spun eu.
- Ai băut cam mult, Jimin, îmi spune el din nou.
- Și ce? îl întreb.
- Îți va fi rău! îmi spune.
- De unde știi? întreb eu din nou nervos.
- De obicei așa se întâmplă, îmi spune el.
- Haide, te rog! îl rog eu insistent.
- Bine... haide, spune el.
CITEȘTI
painting the sky | yoonmin
FanfictionÎn care Yoongi privește cerul în fiecare zi și Jimin îl pictează în secret. ♡ Alte ship-uri : ◇ Taekook ◇ Namjin ◇ BaekSeok ( Baekhyun + Hoseok )