|24|

191 19 0
                                    

    | Din perspectiva lui Yoongi |

         Mă trezesc la ora șapte și îmi îmi  iau telefonul de pe noptieră pentru a-mi verifica notificările. Deodată îmi amintesc de discuția avută înainte de a adormi. Intru să verific dacă este adevărat și văd că am blocat numărul lui Jennie. Sper să nu îmi mai scrie și sper că a înțeles ce i-am spus.
           Mă ridic din pat și merg spre camera lui Jimin pentru al trezi. Bat ușor în ușa și din spatele ei aud un "intră". Intru încet și închid ușa după mine.
           - Bună dimineața, baby! îl salut eu și merg spre el.
           - Bună dimineața, iubire! mă salută înapoi și mă ia ușor în brațe.
           - Când te-ai trezit? Ai dormit bine? îl întreb eu curios.
           - M-am trezit acum cinci minute și am dormit foarte bine. Am visat cu tine! îmi spune obrajii săi devenind ușor roșii.
           - Serios? Și eu am visat cu tine, îi spun simțind cum obrajii mei primesc culoare.
            - Și ce ai visat cu mine? mă întreabă curios.
            - Nu îți spun, îi răspund eu iar Jimin devine puțin supărat.
            - De ce nu îmi spui? mă întreabă Jimin încet, supărarea simțindu-se din tonul vocii.
            - O să îți spun, dar nu acum, îi spun amuzat.
            - Bine, dar nu uita, ai spus că îmi vei spune! spune el supărare dispărând și transformându-se în zâmbet.
            - Nu o să uit. Acum haide, mergi la baie și pregătește, o să întârzii la cursuri, îi spun eu dândui un sărut pe frunte.
             - Bine, merg să mă pregătesc, spune și părăsește camera.
             Ies și eu din cameră și mă întâlnesc în living cu Taehyung și Jungkook.
             - Neața! spun ei adormiți.
             - Neața! le spun și eu.
              
-||-
            
            După 30 de minute eram gata cu toții de cursuri, așa că ieșim din casă și mergem spre universitate. Am ajuns repede, deoarece universitatea nu era chiar atât de departe, iar fiecare a mers spre clasa sa.

-||-

       | Din perspectiva lui Jimin |
           
              -  Uitel pe Hoseok, îmi spune Jungkook care stătea lângă mine.
             - Nu, fix persoana cu care nu vroiam să mă întâlnesc! spun eu.
             - Știu Jimin, nici eu nu vreau să îl văd, dar suntem colegi, spune Jungkook la fel de supărat ca și mine.
             - Yoongi și Jungkook, vă rog să faceți liniște! strigă profesoara la noi.
             - Ne cerem scuze, doamna profesoară! îi spunem noi politicos privind în jos după care continuăm să scriem.

             - Ne cerem scuze, doamna profesoară! îi spunem noi politicos privind în jos după care continuăm să scriem

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
painting the sky | yoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum